Theo343 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 For å være på den sikre siden. Jeg kommer til å kjøre Linux som hovedos fremover nå. Begynner å bli lei av div. ting med MS og "spy" stuff mm. Men for å spille alle spill jeg ønsker må jeg ant. ha windows som sekundær OS. Jeg liker ikke dualboot og lurte derfor på om CPU virtualiseringen gir meg dette at jeg kan switche mellom OS med et tastetrykk. Dvs. at Linux har så, så mye minne osv.. og når jeg switcher til windows får den PRI på hw ressursene? Er det slik det virker? Noen som har testet dette med D9xx serien? (eneste som har dette ennå) Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er vel slik jeg har forstått at det skal fungere. men det er vel ikke ordentlig lansert fra Intel enda... ikke sett noen tester eller slikt.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er slik det skal gå ja. Men jeg har sett ingen som har testet hardware-virtualiséring ennå. Så vidt jeg har forstått det skal AM2-cpuene og Turion X2 ha støtte for dette. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå