Oaka Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei. Jeg har for tiden GeForce 6600GT (AGP), og føler nå at dette kortet begynner å bli i dårligste laget for mine behov. Kjipt nok har jeg nå et hovedkort som støtter AGP, og jeg vet ikke om jeg har lyst til å legge så voldsomt mye mer penger i denne dødene standarden. Jeg har kikket litt rundt etter kort som jeg tror kan være aktuelle for min del, og nå nettopp snublet jeg over dette kortet. Jeg ser det får veldig bra omtale, men prisen virker mistenkelig lav synes jeg. Vil jeg merke noe spesielt hopp i ytelse hvis jeg går fra mitt nåværende kortt til dette, eller er forskjellen såpass minimal at jeg bør slå til på et dyrere kort? For ordens skyld kan jeg nevne at resten av PCen består av AMD 64 3000+ ~ 2.0 GHz og 1GB PC3200 Apacer minne. Selv om det andre her ikke akkurat er killer maskinvare det heller, tror jeg nok skjermkortet mitt er det svakeste ledd når det kommer til spill akkurat nå. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror ikke du får store ytelseshoppet opp.. Se etter et X850XT o.l brukt.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nei, jeg tror ikke PCen din har noe godt av den "oppgraderingen". Jeg ville heller ha satset på noe brukt som espennyh sier, eller kanskje kjøpe et 6800GS. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Kjøp pci-e hovedkort,og så kjøper du det kortet du har lyst på. Og du kan bruke kortet nå du oppgraderer pc'en seinare. Slikt kort koster rundt 500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå