noenmoen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=46072 er mye billigere enn de andre 7950GX2 kortene men er d like bra? når d gjelder kvalitet og ytelse... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg lurer litt på det samme. Er redd for en dårligere kjøleløsning eller noe lignende. Hvis ikke er det jo en knallpris. Ganske ekstrem ytelse for pengene. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg har gode erfaringer med Club3d. Tror det er et kjempekjøp. Har aldri opplevd at Club3d har gjort noen spesialtilpasninger av kortene sine. Mener de er så standard som de kan bli. De sparer noen kroner på å kutte bundle og sånne ting men ellers ikke noe spesielt. Endret 15. juni 2006 av Carnifex Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, jeg har kjøpt Club3D før jeg også, og har vært fornøyd, men det er alltid greit å være litt på vakt, det er jo tross alt en god del billigere. Så lenge de har referansedesign, så skal det vel gå bra. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, jeg har kjøpt Club3D før jeg også, og har vært fornøyd, men det er alltid greit å være litt på vakt, det er jo tross alt en god del billigere. Så lenge de har referansedesign, så skal det vel gå bra. 6311793[/snapback] Det er nok referansedesign ja. Hvis ikke mener jeg det er villedende markedsføring. Hadde jeg hatt råd til det så hadde jeg nok valgt det.. Men siden jeg ikke vant i lotto i helgen heller og jeg må ut med masse penger for en ferietur med familien så blir det nok en stund til jeg kan unne meg noe slikt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå