m3 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg prøvde å legg inn dette innlegget på ”er det noe du savner på prisguiden” men den er stenget! Så jeg tar det her. Før kunne man se prishistorikk i prisguiden, og det synes jeg var bra. Jeg kunne se hvor mye en mobil hadde falt i pris. Hvorfor har dere tatt den vekk? Er det noen forhandlere som har klaget!? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg prøvde å legg inn dette innlegget på ”er det noe du savner på prisguiden” men den er stenget! Så jeg tar det her.Før kunne man se prishistorikk i prisguiden, og det synes jeg var bra. Jeg kunne se hvor mye en mobil hadde falt i pris. Hvorfor har dere tatt den vekk? Er det noen forhandlere som har klaget!? 6310599[/snapback] er ikke det på høyre side under værtøy Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 På produktsiden i kolonnen til høyre har du et punkt som heter prishistorikk https://prisguiden.no/product.php?pro...es#priceHistory Lenke til kommentar
m3 Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 åhh.... Takk. Siden har blitt litt forandret det var derfor jeg overså det... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg prøvde å legg inn dette innlegget på ”er det noe du savner på prisguiden” men den er stenget! Så jeg tar det her. 6310599[/snapback] Den er ikke stengt, den er bare flyttet til "Tilbakemeldinger til Hardware.no". Sjekk link i signaturen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå