xorxa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) En kamerat har satt opp noen greier til meg.. lurer på om folket har kan se på det eventuelt forbedre det hvis det kan gjøres. Budsjettet er på 15k, Ting jeg har: -kabinett -tastatur / mus -skjerm -vifter og viftestyring Ting jeg trenger: -resten :!: Her har dere det oppsette han satt opp: Gaming PC 15k Endret 14. juni 2006 av xorxa Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg ville heller valgt en X2 4200+, siden ytelseforskjellen er så liten. Hvorfor skal du ha et så dyrt hovedkort. Er det noen spesielle funksjoner du er ute etter? Du kan ivertfall ikke kjøre crossfire på et SLI-kort. Og til crossfire trenger du et "vanlig" kort og et master-kort. Velg heller en disk fra WD eller Samsung. 2GB minne anbefales. Kanskje AM2 er aktuellt? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Kan ikke du sette opp et oppsett til meg da. husk at det skal ligge på rundt 15k. ikke over hvertfall Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Her har du mitt forslag. I dette oppsettet har jeg tilrettelagt for at du skal kunne klokke litt. CPU-kjøleren er ganske stor så jeg ville sett om jeg hadde plass Hvis du har lyst til å svi av litt mer penger, og få en smule bedre lyd, er det jo bare å slenge på et X-Fi lydkort. Hvis du ikke har tenkt til å klokke bør du legge litt mer penger i prosessoren. Her har jeg lekt litt med tanken på et Crossfire oppsett, men jeg aner ikke hvordan det hovedkortet er, og for å være helt oppriktig så synes jeg dette er litt overflødig Så anbefalingen min går til det første av mine to oppsett, du vil få en utrolig god PC. Endret 15. juni 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Det var i planene og klokke pc'n ja.. Men er litt ny på det område så jeg tror jeg venter til jeg har kjøpt meg vannkjøling med det Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 tt typhoon til am2? Socket A/462, Socket T (LGA775), Socket 478, Socket 754, Socket 939, Socket 940 mini typhon psdata am2 venter du så kommer dx11 og ati 3390xtx + dual core vil ha en prisreduksjon i neste måned master+1900 + 4x12 rail til ati kortene helst evt mist 600 fotron epsilon 4200 uten oc minimum til fete skjermkort vannkjøling? holder med heatpipe til lettere oc Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) venter du så kommer dx11 og ati 3390xtx Vet ikke helt hva du mener der, men hvis det er DX10 du snakker om så blir det nok en stund. Handlevognen er nå oppdatert med en passende kjøler. Vet ikke helt hva jeg tenkte på Endret 15. juni 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) jeg likte den oppdateringen jeg.. tror kanskje jeg skal gå for den hvis ikke det noen som kommer med et mye bedre forslag fort.. har nettopp fått ferielønn. Endret 16. juni 2006 av xorxa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå