Gå til innhold

Xbox 360 - Spørsmål ang. wireless controller

Unreal

Anbefalte innlegg

Heisann.

Sitter her og vurderer å kjøpe meg en Xbox 360 Premium Edition. Men det er et par ting jeg lurer på ang. de wireless controllerene:

- Den som følger med i pakken, kommer den med rechargeable battery pack, eller er det engangs batterier?

- Om jeg kjøper en wireless controller i tillegg, hva slags batterier følger med da?

- I et "Play and Charge Kit", følger det også med et oppladbart batteri, eller er det bare laderen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Sitter her og vurderer å kjøpe meg en Xbox 360 Premium Edition. Men det er et par ting jeg lurer på ang. de wireless controllerene:

- Den som følger med i pakken, kommer den med rechargeable battery pack, eller er det engangs batterier?

- Om jeg kjøper en wireless controller i tillegg, hva slags batterier følger med da?

- I et "Play and Charge Kit", følger det også med et oppladbart batteri, eller er det bare laderen?

6310145[/snapback]

Det følger kun med en gangs batterier.. vet ikke hva slags baterier du får om du kjøper ny kontroller men trur det er engangs eller ingen. Kjøper du et Play and Charge Kit følger det også med en oppladbar batteri pakke

6310429[/snapback]

Hvis du kjøper ett såkalt "Play & Charge kit", følger det med ett oppladbart batteri :). Bruker det selv ;)

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Hvis du kjøper ett såkalt "Play & Charge kit", følger det med ett oppladbart batteri :). Bruker det selv ;)

6315473[/snapback]

Jeg kjøpte det faktisk i dag. Varer de like lenge som de vanlige?

6315500[/snapback]

Det virker nå sånn for min del, men kan ikke si noe så altfor sikkert da hver gang jeg setter fra meg kontrollen, slenger jeg settet i den. :)

Ville ikke se bort ifra det siden det visstnok skal være 25timer uavhengig spilling i èn lading. ( har ikke prøvd det selv... ennå :p )

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte med trådløs Xbox360 kontroll fulgte det med et par Enegizer batterier (eller var det Duracell?). Du trenger ikke kjøpe oppladbare batterier. I god tid før du går tom for strøm blinker det rødt rundt guide knappen på kontrollen.

6319295[/snapback]

Så sant, så sant. Ett par "engangsbatterier" varer utrolig lenge med moderat spilling. :)

Lenke til kommentar

Min erfaring er at de vanlige batteriene varer veldig lenge i den trådløse kontrolleren.

Kjøpte XBox360 ved launch og samtidig en slik 12-pack med batterier på Clas Ohlson. Det er forsatt 2 batterier igjen i pakken, og jeg slipper tullet med ledning, lading osv...

Da synes jeg 59,- for over et halvt år med spilling er en liten pris å betale.

Husk at det ladbare batteriet i play'n'charge blir jo slitt etter hvert og sikkert må byttes etter 2-3 år.

For prisen av et play'n'charge kit 179,- (?) får jeg 3 sett 12-pack på Ohlsern, og jeg har ledningsfri gaming i nesten 2 år.

Play'n'charge burde egentlig hete "gniern" eller "Onkel Skrue sparer 10-øringer"

Lenke til kommentar
Går vel litt mere strøm hvis du spiller ofte live og bruker headset regner jeg med. Ristefunksjonen i kontrolleren tar jo også strøm.

6320841[/snapback]

Og da har vi jo den kjekke muligheten og fortsette og spille Live med headsett og ùten og deaktivere *rumble`n* - Kan jo (som navnet sier) spille og lade :D , da lader du med kabelen I kontrollen og kan etter ikke lenge dra den ut for og spille trådløst igjen :p

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Går vel litt mere strøm hvis du spiller ofte live og bruker headset regner jeg med. Ristefunksjonen i kontrolleren tar jo også strøm.

6320841[/snapback]

Og da har vi jo den kjekke muligheten og fortsette og spille Live med headsett og ùten og deaktivere *rumble`n* - Kan jo (som navnet sier) spille og lade :D , da lader du med kabelen I kontrollen og kan etter ikke lenge dra den ut for og spille trådløst igjen :p

6320860[/snapback]

For oss som har lader ja :)

Hvor lenge må den lades opp før batteriet er fult?

Lenke til kommentar

6320841[/snapback]

6320860[/snapback]

For oss som har lader ja :)

Hvor lenge må den lades opp før batteriet er fult?

6321051[/snapback]

Nå har jeg ikke telt vært sekund, men toppen ett par timer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...