jlw Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Var ute och tog lite bilder på skräp. Hittade då blandanat dessa glasbankar, där man slänger glas, färgat och ofärgat. Jag postar inte bilden i forumet, för då spräcker jag marginalerna. :-) Gör en länk istället som ni kan få klicka på! Klicka här för att få se GLASBANKEN Använt min Nikon D200 och Nikon 18-70DX. Ha en bra dag. / Johan Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 aa,Mychet fint bilde jlw! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Veldig fint bilde, men jeg syntes det ser ut som himmelen er limet på. Så syntes jeg det som er nermest kunne blit litt mer mørk, for å få den i "takt" men himmelen. Men utrolig flott bilde. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fint bilde, bra sett dette! Blikket mitt blir liksom hele tiden dratt mot hjulene i forkant, blir ikke helt enig med meg selv om det er bra eller dårlig..... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes ikke at stygge søplekasser er det mest interessante å se på. Men fargene, detaljene og skarpheten som du har fått til her, gjør det likevel til et ganske interessant bilde... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Av en eller annen rar grunn så likte jeg dette. Fargene var fine, og selve bildet var fint. Allikevel irriterte jeg meg over at bildet var skjevt, men det ville heller ikke passet inn rett. Et veldig spesielt bilde, men dog bra! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ok bilde. Det er forresten ingenting i veien med å poste bildene på vanlig måte. Du må bare ta dem ned i riktig størrelse, og komprimere dem noe. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det bilde der synes jeg var veldig tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå