Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

deksel til kadett c

Anbefalte innlegg

er det noen som kan hjelpe meg få tak i det dekslet som er over tanklokket på kadett c sedan jeg har nemlig tenkt å restaurere en kadett c 1.6s å det er utrolig irriterende å ikke ha det dekslet

Endret av bluesmoke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nesten alle kadett C har mista det dekselet pga at det er så dårlig kvalitet på plasthengslene.. Har kadett c her, uten deksel..

6325974[/snapback]

jeg har to en 1.2 og en 1.6 og begge mangler det dekslet så ja jeg er kjent med problemet

Lenke til kommentar
er det noen som kan hjelpe meg få tak i det dekslet som er over tanklokket på kadett c sedan jeg har nemlig tenkt å restaurere en kadett c 1.6s å det er utrolig irriterende å ikke ha det dekslet

6309607[/snapback]

Ta deg ein tur te skraphandlaren? :)

(Skrev bare på dialekt så innlegget skulle virke lengre. Smart hva?)

Lenke til kommentar

6309607[/snapback]

Ta deg ein tur te skraphandlaren? :)

(Skrev bare på dialekt så innlegget skulle virke lengre. Smart hva?)

6330403[/snapback]

holder på å sjekke skraphandlere men det ser dårlig ut

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

http://www.kadett-c.de/ her er det mulig å kjøpe NYE plast henglser selg har jeg ikke hatt det problemet men så hadde jeg ikke mine deksler på så lenge heller da men bilen hadde blitt flittig brukt siden ny å henglene mine var passelig fine men litt løse i infestningen (ett problem litt superlim kan løse) skal mene det er bluesmoke jeg skal sende deksel til i dag (mandag)

mvh futten (i prossesen av å få seg en city)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...