Z_Cool Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei, Har fått tilbod å kjøpe et Canon EOS 20D m/EF-S 17-85 og 2GB Sandisk Ultra II av ein kamerat. Kameraet er ca. 1 år gammalt og har eksponert rundt 3500 gangar. Han skal ha 10.000,- for ”pakken”. Er dette ein ”riktig” pris? Eg har hørt om ein tommelfingerege på 60% av nypris, kan det stemme? Fann ny pris hos FotoVideo på ca. 14.750,- Kamera har vert inne til reperasjon, usikker på kva som var galt med det Er dette eit godt tilbod, bør eg styre unna mtp tidlegare rep? Takker for alle svar (Ps. har lest gjennom liknande innlegg på forumet, men fant ingen som svara heilt til mitt tilfelle) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nypriser: Canon 20D kr9000, 17-85 kr5000 og 2gig Ultra II kr900 = 14900kr Er utstyret tatt godt vare på så høres det ut som en god pris. Tror jeg ville vurdert det på kameraten (er han forsiktig eller uforsiktig med ting osv. ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er hvert fall ikke dyrt. En Kamerat av meg har akkurat kjøpt seg 20D med 17-85, og han har betalt 6500 for kameraet inkludert minnebrikke og 17-85 for 4100, så han har betalt 10700. Du kan jo titte litt på foto.no sitt bruktmarked for å se etter priser.l Lenke til kommentar
Z_Cool Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Takk for svar. Skal teste det i helga, trur eg slår til på tilbodet... Tror jeg ville vurdert det på kameraten (er han forsiktig eller uforsiktig med ting osv. ) Det er han, så eg satsar på at feilen ikkje har opphav i behandlinga kameraet har fått, det ser strøket ut. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er en veldig grei kombinasjon av solid kamerahus og god standardoptikk. Har du virkelig lyst på slr, så bør du slå til. Det er en flott kombinasjon å starte et system med, og prisen virker ganske bra. Ikke så mye å lure på, egentlig. Det eneste er at det er gøy å kjøpe nytt, men siden dette har vært inne til service, så du har tryggheten i at det sikkert ikke er noen feil på det. Alternativet blir jo mer flimsete entry levelmodeller, eller et nytt 20D kit med mye dårligere kitzoom. Lenke til kommentar
--7 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Veldig bra pris, spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå