kryk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Bildet av et naust tatt i fin kveldssol på Kvamsfjellet. Noen som vil mene noe om dette bildet? Er vel egentlig litt tamt, og er det feilkomponert? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 fint bilde ja.. Hva slags kamera brukte du ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fin og behagelig stemning, men greinene i forgrunnen er litt malplassert. Det hadde blitt bedre uten dem, nå syns jeg de blir forstyrrende. Ellers syns jeg ikke det passer helt å være så midtstilt, både selve naustet og "horisonten". Bortsett fra det syns jeg det er ganske pent. Fint med kveldslyset. Lenke til kommentar
kryk Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 fint bilde ja.. Hva slags kamera brukte du ? 6309495[/snapback] Brukte Olympus E-300, med linsa 40-150mm. Lenke til kommentar
kryk Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Fin og behagelig stemning, men greinene i forgrunnen er litt malplassert. Det hadde blitt bedre uten dem, nå syns jeg de blir forstyrrende. Ellers syns jeg ikke det passer helt å være så midtstilt, både selve naustet og "horisonten". Bortsett fra det syns jeg det er ganske pent. Fint med kveldslyset. 6309510[/snapback] Ja, greinene skulle nok ikke vært der. Ville vært bedre om speilbildet av naustet og de 3 furustammene hadde vist seg i helhet i vannspeilet. Men det er vel kanksje litt potensiale å beskjære bildet? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Beskjæring kan gjøre underverker. Jeg legger ved et forslag her, kan noe sånt funke? Bildet tåler også litt oppskarping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå