Spaz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen som vet om dette spillet har kommet ut i norske butikker. Et fighter-spill med damer i bikini, hehe Haddde vært morsomt å prøve det. http://www.bonusweb.cz/download/trailery/b...atebabestr.html Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Gromt... Tjekkisk kvalitet Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Selve spillet er vel engelsk tenker jeg. Siden jeg linket til er ikke den ofisielle siden til spillet, men de hoster en trailer. Her er den hjemmesiden: http://www.bikinikaratebabes.com/ [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-10-11 15:32 ] Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Å.. det virket som et bra spill som virkelig er verdt å kjøpe, skriv meg opp på Reserver-listen.. Eller ikke. :sad: [ Denne Melding var redigert av: Billy Bob på 2002-10-11 15:39 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg tviler også på om det er så veldig bra, men kunne vært artig å prøve. Bare for å se hvor dårlig det er :razz: Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 I sånne typer spill driter jeg i om story, gameplay, orginalitet osv er dårlig. Bare det viktigste er av god kvalitet, if you know what I mean Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har testa det.. selv om ideen er kul (for oss gutta i hvertfall), så ble det en halvtimes moro og thats it. Halvtime til å le av alle de rare kombinasjonene de slår hverandre på (som å gnu motstanderen ned i puppene sine, forvirre motspilleren og bruke rompa til å dytte spilleren ut av balanse.. vittig men ikke noe en spiller i lengden. I tillegg så var grafikken ALT FOR DÅRLIG! Når spillet kommer på 4 CDer så burde ikke være dårlig farger (og masse rare prikker). Spillet så nesten ut som et østblokkland fra 1980 tallet i farger og kvalitet. Bruk heller de 30 minuttene til å se på screenshots på hjemmesiden deres.. det er også gratis! Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-11 15:12, skrev Shicca:Gromt... Tjekkisk kvalitet FYI, tjekkiske Illusion Softworks står bak spill som Mafia og Hidden & Dangerous. You stand corrected. Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Illusion Softworks r0xX0rZ :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå