Gå til innhold

COOP Medion LCD tv 32", overraskende bra!

Anbefalte innlegg

I dag var jeg og kikket på den billige (kr. 6990,-) Medion MD20099 lcd 32" på Coop. Førsteinntrykket av tv'n var bra, fin tv. Lyden er bra, med overraskende bra bass. Bildet var bra. Minst like bra som andre tv'er jeg har sett på til 5 lapper mer, og mer kjente merker.

Jeg prøvde meg frem med innstillingene, og jeg synes jeg fikk et bra bilde. Det skal nevnes at jeg kun fikk prøvd med Men in black 2 på DVD. Noen tv-signaler fantes dessverre ikke i butikken.

Noe som er verdt å merke seg, er at det ikke finnes noen audio-utgang. Kun gjennom hodetelefon-utgangen. Ellers fantes det 2 scart, 1 VGA, inngang for lyd fra pc, komponent, samt HDMI.

To analoge tunere, 1000 s. tekst, PiP, medfølgende veggfeste og bordstativ.

Fjernkontrollen er nok noe de har spart inn på, for en simplere fjernkontroll skal man lete lenge etter.

Hadde tv'n blitt solgt i 37", hadde jeg antakelig sittet hjemme og sett på den nå. Dette er en bra tv, og man får mye for pengene.

Noe som har slått meg, er at Medion tv'n ligner VELDIG på Limited Label LATONA, som blir solgt av Siba. Spesifikasjonene er så og si identiske også. Lurer på om dette er samme tv, solg med ulikt merkenavn...? :hmm:

Endret av stigga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...