MyBigMouth Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Evian uten sukker da JoachimR? Det er forskjell på kliss, og rent vann =) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hva hvis det var snakk om Diet-brus? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Da hadde jeg ikke vært overrasket.... Men litt on-T; Hva er det beste jeg kan gjøre før jeg starter opp et kamera etter en slik ulykke? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 La det tørke LENGE. Hvis du er litt kyndig kan du skru opp litt deksler og føne det med kald luft, ikke varm. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Kameraet fungerer. Litt seige knapper, men det kan jeg leve med. En rensing ville kostet 1000/1500 kroner, og det blir litt mye. Men er det noen som kan si litt om hvilken innstillinger jeg bør ha utover kvelden osv? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Flott at kamera virker igjen. De seige knappene kommer til å bli bedre etter hvert, regner jeg med. Som jeg skrev i en annen tråd, det er ingenting i veien med kameraets bildekvalitet. Når det gjelder innstillinger på kveldstid så variere det like mye som dagtid. Man trenger generellt lengre lukkertider, så stativ er noe du kan skaffe deg. Som tidligere nevnt trenger det ikke være av dyreste sort. Du kan også eksperimentere med langsom blitzsync, dvs lang lukkertid synkronisert med blitz. Tror kameraet ditt har et motivprogram for det (en torso med måne over, eller noe slikt). Det bruker jeg ofte (men jeg gjør det manuellt). Det beste for deg er nok å skaffe deg en god bok om fotografering. Da finner du ut mye av det du lurer på. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Så fint at kameraet fungerer igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå