Pingla Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 I oversikten over aktive brukere siste 15 minutter så har brukermoderatorer en grønn farge: Synes personlig denne grønne fargen er vanskelig å skille fra vanlig brukeres blå farge. Hva med å endre farge på brukermoderatorene til en farge som er lettere å se? F.eks denne rosa/lilla fargen: Synspunkter? HTML-koden for den grønne fargen: #006400 HTML-koden for den rosa/lilla fargen: #E81495 Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er enig i at det er vanskelig å se forskjell på vanlige brukere og brukermoderatorer, og at fargen burde skiftes, jeg er derimot uenig i at rosa/lilla er en god farge. Denne fargen likner for mye på fargen på navnene til brukerne i styret osv. Hva med en annen grønnfarge? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Denne fargen likner for mye på fargen på navnene til brukerne i styret osv."F.eks" som jeg skrev, men synes nettopp at brukermoderatorer bør visualiseres med en farge nærmere 'styret' sin. Hva med en annen grønnfarge?Prøvde noen andre grønnfarger, men kontrasten ble vesentlig svakere mot den blå og ble litt for grøtete i utseende. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har et forslag. Om det er et godt forslag får bli opp til hver og en å vurdere. Men altså! Som dere sier kan det være vanskelig å skille brukermoderator-navn fra listen over aktive brukere siste 15 min. Så hvorfor ikke bare putte inn en ekstra boks under eller over den som er der nå. Da kan man putte alle brukermoderator, admin og moderator-navnene der og man vil så raskt finne ut hvem som har vært aktiv. Det kan hende dette er vanskelig å ordne, jeg vet ikke siden jeg selv aldri har drevet med PHP og annen koding. Men et forslag var det nå iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg