Irminsûl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som kan anbefale noen elektroniske darttavler, til privat bruk? Jeg er ny--har ikke tenkt til å spille konkurranse--men vil ha en god tavle. Arachnid Cricket Pro 800--er den å anbefale? Vurderer å kjøpe fra USA. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Ingen dartinteresserte som spiller soft-tip her...? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Har spilt aktivt for Hamar Dartklubb for noen år tilbake,men det var før soft tip var noe særlig utbrett. Ser ut til at Oddbjørn Brydalseggen(som også spilte for Hamar) har startet en E-dart webshop i Fredrikstad,som fører akkurat den skiva du har tenkt å kjøpe,og kjenner jeg Oddbjørn rett,har han ikke utstyr inne han ikke ville bruke selv. Antagelig et godt valg. E-dart Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Ja, men med den prisen der lønner det seg sannsynligvis å kjøpe fra utlandet. :/ Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, men med den prisen der lønner det seg sannsynligvis å kjøpe fra utlandet. :/ 6327108[/snapback] Jepp,og jeg tror at du har gjort et bra valg av skive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå