Gå til innhold

MotoGP 06 x360

Straffa

Anbefalte innlegg

Spilte demoen når den kom ut på marketplace og jeg klarte ikke en eneste sving men jeg prøvde igjen og til slutt fikk jeg "teken" på det. Det var dritgøy. Men har nettopp kjøpt GRAW og far cry så jeg har ikke rå til spillet.

Endret av teekej
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg kjøpt spillet og testet det. De banene jeg har testet er skikkelig bra og dette er morsomt  :D

Anbefales for alle som liker fart og spenning!

6312954[/snapback]

Herlig!! Du hadde vel ikkje gidet os komme med ein litt meir utdypende omtale sånn ein gang?

6313208[/snapback]

Skal se om jeg kan skrive litt mere om det når jeg får tid :)

Fikk bare testet noen minutter før jeg måtte stikke.

Tok en runde multiplayer med 16 spillere. Gikk som en drøm selv om jeg *host* ikke var en av de som kom først i mål :D

Men med litt trening så skal det sitte.

De banene jeg fikk testet var drit bra. Skikkelig bra grafikk og jeg hadde mye mindre frame drops og tearing på fullverisjonen enn da jeg testet demoen. Nå testet jeg demoen på en annen maskin men det skal vel ikke ha noe og si.

For alle som bor i Oslo så løp innom EB Games, de har det inne. Du må bare gå til disken og spørre etter det

Lenke til kommentar

Har spilt litt mere nå og jeg er helt hekta. For alle som liker racing spill så er dette et must. Eneste som er litt dumt nå er at friends score er bugga så spillet fryses hvis du går på den. Det jobbes med en patch som skal fikse det.

Løp og kjøp sier jeg! Så fort du har fått styringen på plass så er det artig :w00t:

Lenke til kommentar

Okei! Dette blir ein fæl sommer for økonomien. Greitt eg tjener gress på jobben de neste 3 mnd. men liekvel...MotoGP,Tomb RAider må i hus,Twin Snakes og RE4 til GC,PS2 m.MGS spilla samt GT4,Shadow of the Colossus,God Of War,BUzz :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...