Straffa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Noen som har prøvd fullverisjonen? Har fått blandet kritikk. Skal være framedrops, tearing og noe problemer med skygge effektene. Fint om noen kan skrive et lite første inntrykk Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har prøvd fullverisjonen?Har fått blandet kritikk. Skal være framedrops, tearing og noe problemer med skygge effektene. Fint om noen kan skrive et lite første inntrykk 6308357[/snapback] Har vel generelt fått gode anmeldelser (82% i snitt på Gamerankings.com). Noen anmeldelser klager på framedrops/tearing, mens andre ikke nevner det med et ord (et problem med PAL vs NTSC mon tro??). Litt snodig igrunn. Som deg så håper jeg noen kommer med noen førsteinntrykk her. Motorsykkelspill er egentlig ikke min "greie", men har litt lyst til å gi dette en sjanse.... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Har vel generelt fått gode anmeldelser (82% i snitt på Gamerankings.com). Noen anmeldelser klager på framedrops/tearing, mens andre ikke nevner det med et ord (et problem med PAL vs NTSC mon tro??). Litt snodig igrunn. Som deg så håper jeg noen kommer med noen førsteinntrykk her. Motorsykkelspill er egentlig ikke min "greie", men har litt lyst til å gi dette en sjanse.... 6308388[/snapback] Stikk på EB Games. Kan jo bare levere det inn etter 10 dager med pengene tilbake hvis det ikke er så bra Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har vel generelt fått gode anmeldelser (82% i snitt på Gamerankings.com). Noen anmeldelser klager på framedrops/tearing, mens andre ikke nevner det med et ord (et problem med PAL vs NTSC mon tro??). Litt snodig igrunn. Som deg så håper jeg noen kommer med noen førsteinntrykk her. Motorsykkelspill er egentlig ikke min "greie", men har litt lyst til å gi dette en sjanse.... 6308388[/snapback] Stikk på EB Games. Kan jo bare levere det inn etter 10 dager med pengene tilbake hvis det ikke er så bra 6308409[/snapback] Oi, det var jeg ikke klar over. Takk for den infoen . Høres ut som noe som bør utnyttes . Har spillet kommet ut i Norge allerede? Trodde ikke det kom før 30. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Har vel generelt fått gode anmeldelser (82% i snitt på Gamerankings.com). Noen anmeldelser klager på framedrops/tearing, mens andre ikke nevner det med et ord (et problem med PAL vs NTSC mon tro??). Litt snodig igrunn. Som deg så håper jeg noen kommer med noen førsteinntrykk her. Motorsykkelspill er egentlig ikke min "greie", men har litt lyst til å gi dette en sjanse.... 6308388[/snapback] Stikk på EB Games. Kan jo bare levere det inn etter 10 dager med pengene tilbake hvis det ikke er så bra 6308409[/snapback] Oi, det var jeg ikke klar over. Takk for den infoen . Høres ut som noe som bør utnyttes . Har spillet kommet ut i Norge allerede? Trodde ikke det kom før 30. 6308436[/snapback] Samme mente jeg. Jeg ringte EB Games og de sa de har flere inne. Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Samme mente jeg. Jeg ringte EB Games og de sa de har flere inne. 6308482[/snapback] Nå skal det sies at jeg bare har tatt utgangspunkt i datoen her på gamer.no, så det er jo kanskje feil. Er iallefall litt tidlig å begynne å selge spillet hvis det egentlig ikke kommer før om 2 uker Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Samme mente jeg. Jeg ringte EB Games og de sa de har flere inne. 6308482[/snapback] Nå skal det sies at jeg bare har tatt utgangspunkt i datoen her på gamer.no, så det er jo kanskje feil. Er iallefall litt tidlig å begynne å selge spillet hvis det egentlig ikke kommer før om 2 uker 6308500[/snapback] Synes det var litt merkelig selv Jeg ringte for å høre når den kom og da sa han at den var allerede i hylla Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ein kamerat som sitter å spiller demoen her as we speak. Han er oppslukt. HAr litt lyst å invistere i dette spillet eg også, får når man får teken på handlingen så går det bra unna altså Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! 6308625[/snapback] SÅ altfor altfor enig! Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! 6308625[/snapback] Hvis du bare er opptatt av "Gas" så er det ikke så rart at du kjører ut i vær sving.... Konsentrasjon og bruke bremsen er 2 viktige faktorer i spillet. Kjøpte spillet på EB for 1 uke siden men ikke testa noe pga det fine været..... Trodde 10 dagers retten på EB gjalt bytte i et annet spill eller tilgode lapp,ikke pengene tilbake. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! 6308625[/snapback] samme her Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! 6308625[/snapback] Hvis du bare er opptatt av "Gas" så er det ikke så rart at du kjører ut i vær sving.... Konsentrasjon og bruke bremsen er 2 viktige faktorer i spillet. Kjøpte spillet på EB for 1 uke siden men ikke testa noe pga det fine været..... Trodde 10 dagers retten på EB gjalt bytte i et annet spill eller tilgode lapp,ikke pengene tilbake. 6308699[/snapback] Joda du kan også få pengene tilbake. Platen må ikke ha riper. De kan sikkert nekte deg pengene tilbake hvis du bytter for mange ganger Endret 14. juni 2006 av avanore Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) merkelig. Når jeg spiller demoen bruker jeg å ligge topp 3. Når man kan teknikken er det ikke så vanskelig. edit: faen, jeg quota feil person. Endret 14. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Merkelig? Eg sa jo det! Når man får teken på det så går det jo bra :!: Lenke til kommentar
Staal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er ræva, helt urealistisk også. Kjøp Tourist Trophy til PS2 isteden. Det er hvordan et motorsykkel spill skal gjøres. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Det er ræva, helt urealistisk også. Kjøp Tourist Trophy til PS2 isteden. Det er hvordan et motorsykkel spill skal gjøres. 6310703[/snapback] Tenkte meg egentlig at du ville so akkurat noe slikt Tourist Trophy er nok ingent dumt kjøp nei, om man har PS2 Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Styringa på dette spillet er jo forferdelig! Har ikkje klaret en eneste sving uten og dette av motorsykkelen. Ikkje no spill for meg! 6308625[/snapback] Hvis du bare er opptatt av "Gas" så er det ikke så rart at du kjører ut i vær sving.... Konsentrasjon og bruke bremsen er 2 viktige faktorer i spillet. Kjøpte spillet på EB for 1 uke siden men ikke testa noe pga det fine været..... Trodde 10 dagers retten på EB gjalt bytte i et annet spill eller tilgode lapp,ikke pengene tilbake. 6308699[/snapback] EB gir deg tilbake det du ga for spillet. Betalte du får det får du igjen kontanter (eller tilgodelapp, spill etc selvsagt), men byttet du inn bruktspill for nytt spill får du kun spill eller tilgodelapp tilbake... Tviler forøvrig på at noen vil nekte deg å bytte hvis du gjør det ofte. Når 360n kom byttet jeg 5 spill på 2 uker... Sa jeg ville prøve alle releasetitlene, og det gikk helt fint... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Da har jeg kjøpt spillet og testet det. De banene jeg har testet er skikkelig bra og dette er morsomt Anbefales for alle som liker fart og spenning! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Da har jeg kjøpt spillet og testet det. De banene jeg har testet er skikkelig bra og dette er morsomt Anbefales for alle som liker fart og spenning! 6312954[/snapback] Herlig!! Du hadde vel ikkje gidet os komme med ein litt meir utdypende omtale sånn ein gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå