wilzoo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fikk nylig oppgradert linja mi fra 8mbit til 20mbit til NGT ADSL2+ MegaFree+ 20000/1200 Kbps og fikk i anledningen tilsendt en SpeedTouch 5x6 (5.4.4.1 software release). Fikk satt den opp som jeg skulle og den funker fint helt til den plutselig disconnecter seg fra internett og jeg får den her meldingen når jeg går inn på ruteren (http://10.0.0.1) "Your DSL connection is down. Verify that your SpeedTouch is correctly connected to your phone line. If the problem persists, check your documentation." Alle koblingene er rett og ingen kabler disconnectes fysisk. For å få tilbake nettet må jeg restarte ruteren og vente alt fra 30 sek til 10 minutt. Dette er sinnsykt irriterende, spesielt hvis jeg spiller onlinespill med andre. Noen som har noe tips eller løsninger? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Du kan prøve å oppdatere firmware kanskje? Kjører nå Software Release 6.1.0.5 (SpeedTouch 5x6) uten problemer. Edit: Her er en link til NGT's forum om nettopp dette modemet, kanskje du kan plukke opp noen tips der. http://www.ngtforum.net/viewforum.php?f=11 Endret 14. juni 2006 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan prøve å oppdatere firmware kanskje?Kjører nå Software Release 6.1.0.5 (SpeedTouch 5x6) uten problemer. 6308336[/snapback] Skal prøve Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Fikk det til ved å slette de tre ubrukte connection's som var satt opp (TypeA_1, TypeA_2 og TypeA_3) Gå til Start og velg kjør, skriv så: "telnet 10.0.0.1" > Username : "Administrator" (husk stor A!) > "ppp" > "ifdelete intf=TypeA_1" > ifdelete intf=TypeA_2" >ifdelete intf=TypeA_3" Endret 9. november 2006 av wilzoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå