os530 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Dette ser utrolig fett ut. Kanskje litt scary å sende vannslanger inn i PSU'en, men gjøres det skikkelig så bør det vel være safe det også? http://www.zerofanzone.co.uk/content.asp?r...rmax550w&page=1 Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Gammelt nytt, men må si meg enig i at hvis det er gjort profesjonelt går det sikkert bra. Men det er nok ikke noe for hvem som helst akkurat. Tresprit Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Kjempebra utført, men jeg ville heller ha laget en vannblokk som erstattet den gamle, dvs jeg hadde ikke trengt å forlenge tilkoblinger for mosfet siden den nye blokken hadde ca samme fysiske mål. =) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Genialt! Har lenge tenkt på at PSU'et er det siste støyende objektet som må kunne vannkjøles, skulle bare vært i salg disse. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Er uten tvil pent arbeid dette her, men det er total overkill da så om utseende (og morroa å gjøre selve jobben :smile:) er så viktig så holder det fint med å ta noen kobberrør som du teiper fast til kjøleribbene. btw så er denne saken her gammel :wink: Lenke til kommentar
Alekoy Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 såg den der for skummelt lenge sia, men glømte sdressa....takker og bukker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå