HrSteen Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Til tider så kan vel dette bildet være representativt for været her, grått og trist. Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Stilig med de bølgene som lager vinkel mot utstikkeren. Tydeligvis ikke dårlig nok vær til å holde deg innendørs. Lenke til kommentar
MrFumigate Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Er ikke noen kritikker så jeg sier bare at jeg likte bildet KJEMPE godt! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Kjempebra! Men kanskje en anelse for grått? Flott motiv osv Lenke til kommentar
roffern Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Til tider så kan vel dette bildet være representativt for været her, grått og trist. 6308260[/snapback] Hmm.. mulig det er lcdskjermen på laptopen som gjør at jeg får et sånn syn. Men for meg ser det ikke ut til å være dårlig vær ? Ser mer ut som et bilde i sort/hvit. Likte motivet av havet og brygga, men mangler noe "smell" .rolf. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg vil også ha grått og trist!! Jobber nattskift og må sove på dagen. Og jeg har knapt fått sove i 2 dager på rad pga det er så FORDØMT varmt ute. *Zombiemodus* Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Synes dette var ganske bra utnyttelse av motiv. S/H gav seg vel nesten selv denne gang. Formatet er veldig fint. Fikk lyst til å ta et lignende bilde selv. Får vente til finværet er over, og ta en tur ut på Vest-Karmøy. Edit: Likte at du har mottstått fristelsen til å legge på ramme. Det stod fint ut i forhold til den hvite bakgrunnen da jeg kikket på den store versjonen. Endret 15. juni 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Takker for tilbakemeldinger. Det ser kanskje ikke ut som dårlig vær men tro meg, det var det Aldri vært så blaut før. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Mo i Rana ser ut som et jævlig kaldt og vått sted. At det står "by summer" i tittelen på tråden gjør ikke ting bedre. Bildet skal ha for å skape en kald og våt atmosfære, men det funker dårlig som et sommerlig bilde. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Poenget var at sommeren er ofte våt og kald Så trådemne er en anelse sarkastisk Endret 15. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå