HrSteen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Med kamera i ene hånden og andre hånden prøver å skjerme kamera mot sjøsprøyt så var pulsen litt høy når bølgene var sitt værste. Spennende vær å fotografere i, anbefales. Men husk regntøy til både degselv og kamera. Endret 14. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Også et bra bilde. Dere har fotogent vær nordpå. Litt mindre egnet til å henge på veggen enn bildet av moloen, men den kan passe fint på gangen, for å minne deg på hva du går ut i, eller hva du kommer inn fra :!: Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Fotogent kan det kanskje være. men ikke alltid like koselig. Når jeg gikk ut av bilen og ut på stranden så fikk jeg følelsen av å være ute på Herdla, vestlandet, igjen. Var ganske likt der og da. Endret 15. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Fine farger på hav og berg i en ellers grålig og fargemessig monoton bildeserie. Dette var et fint avbrekk og vitner om at det stedet du tar bilder på har mer i ermet Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det her bildet her synes jeg var veldig stili, tøff fargekombinasjon Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 du er god å ta bilder ingen tvil om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå