HrSteen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Nyinnkjøpt Lowepro Naturetrekker AW, storm og pissregn. Fin kombinasjon. Tror jeg. Så jeg tok sjansen å ta kamera ut i regnet, laget meg en liten regnfrakk, til kamera, av en remapose og utstyrte meg med kopphåndduker. Har ikke turt å prøvd å ta slike storm-, regnbilder før så resultatet er vel deretter. (Lite er så spennende som å bytte objektiv når regner høljer ned) Stille før stormen: Endret 14. juni 2006 av stoners Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 var ikke så "gæli" men litt kjedelig, ellers bra bølger og slikt! Genial farge på sjøen Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Var ett forsøk på ett "minimalistisk bilde". Men enig i at det ble kjedelig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Syns bildet hadde blitt bedre uten fjell i bakgrunnen. Hadde vært mer uendelig horisont og den "skumle" stormen som venter der. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Synes det bilde var utrolig kjedelig, men det er beint Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Prøv å rediger bort skyene i photoshop.. Jeg syntes bildet var utrolig pent, og hadde du hatt det i oppløsningen 1280x1024 eller større, hadde jeg vært interisert i det, for å bruke som bakgrundsbilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå