KeYhOle Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg skal sende en sms til flere personer med en qtek s200. Kan man lage grupper? Eller kan man velge flere kontakter uten å måtte trykke på en og en:) Jeg er for slapp til det... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 du kan gi dem kategori nå du redigerer kontaktene ved å velge categories feltet Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du kan gi dem en kategori, men du kan ikke uten videre sende SMSer til alle i en kategori (så vitt jeg vet). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 ser ut som om du har rett :/ trodde det gikk når jeg så kategorier men men finnes sikkert en addon for det. evt så kan du velge kategorien og markere de med pil ned og actiontast siden du skal ha med alle Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 ser ut som om du har rett :/ trodde det gikk når jeg så kategorier men men finnes sikkert en addon for det. evt så kan du velge kategorien og markere de med pil ned og actiontast siden du skal ha med alle 6367505[/snapback] Men det er vel like lett å merke av en og en som du skal sende til da. Selv om dette er meget stress visst du skal ha veldig mange, som jeg skal i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
aRez-AK Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) ser ut som om du har rett :/ trodde det gikk når jeg så kategorier men men finnes sikkert en addon for det. evt så kan du velge kategorien og markere de med pil ned og actiontast siden du skal ha med alle 6367505[/snapback] Men det er vel like lett å merke av en og en som du skal sende til da. Selv om dette er meget stress visst du skal ha veldig mange, som jeg skal i mitt tilfelle. 6397450[/snapback] Merk alle du skal ha(en og en) så kopierer du strengene oppe (teksten med alle kontaktene) og legger dem en lur plass i et notis eller no. Det er jo bare ren tekst, så det skal jo ikke være noe problem. Endret 11. juli 2006 av aRez-AK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå