ral Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Noen som veit om et tastatur som ligner veldig på et tastatur på en bærbar maskin, dvs. kort å dytte ned knappene, lite støy osv. Tastaturoppsettet trenger ikke være helt likt, vil gjerne ha keypad for eksempel. Tastaturet må fungere både på PC og mac. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg bruker et Zippy Mini Light Tastatur, det er det beste tastaturet jeg noen gang har brukt. Og jeg har slitt ut noen Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312350 Et lite og lett tastatur og minner mye om det man har på lappetepper Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Logitech OEM Ultra X LABTECH ULTRA FLAT WIRELESS DESKTOP Har sistnevnte helt ok. Litt lyd fra tastene og hatt litt problemer med forbindelsen til PC Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg kan anbefale deg Logitech OEM Ultra X, dette er et bra tastatur, også er det ganske billig... Har det selv og er en drøm å skrive på! Lenke til kommentar
ral Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Takk for alle tips! Skal sjekke dem ut. Jeg kan anbefale deg Logitech OEM Ultra X, dette er et bra tastatur, også er det ganske billig... Har det selv og er en drøm å skrive på! 6308419[/snapback] Ser ut til at dette krever windows. Da er det ikke så nyttig for meg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Takk for alle tips! Skal sjekke dem ut. Jeg kan anbefale deg Logitech OEM Ultra X, dette er et bra tastatur, også er det ganske billig... Har det selv og er en drøm å skrive på! 6308419[/snapback] Ser ut til at dette krever windows. Da er det ikke så nyttig for meg. 6317015[/snapback] Det fungerer like godt på linux/unix. Mac har eg ikke prøvd men det ville forundre meg om det ikke skulle fungere. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei Sjekk ut elkjøp. De har masse tastatur som ligner på bærbare. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Logitech Ultra X blir litt fort "utslitt". Det første som feilet på mitt etter i underkant av et års bruk var ene siden av space-tasten. Utrolig irriterende. Ettehvert også et par taster til. Så vær obs på at det må byttes ca en gang i året. Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Typematrix EZR-2030 anbefaler jeg, radene er rette, det er noe som er digg... link og link. Med denne så slipper du strekke fingrene dine, samt at taster som backspace og enter en i midten så begge dine pekefingere kan komme til lett... Etter jeg gikk over til dette tastaturet så kan jeg aldri tenke meg å gå tilbake til noe annet... Eneste som hadde fristet noe hadde vært det Optimustastaturet som skal komme. Endret 21. juni 2006 av pcfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå