Mad Pestilence Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Windows media player klarer ikke å lese av Vorbis ogg filene. Så jeg lurer derfor på om det går an å legge til "drivere" slik at dette likevel fungerer? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hvorfor ikke bruke Winamp 2.80 med tilhørende plugin? Det fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Tenkte det var noen som kom til å svare noe slikt ja... Jeg bruker vanligvis winamp 2.81, men jeg har fått meg en ny bærbar PC. Den har nemlig en fjernkontroll. Men det går visstnok ikke an å få programert den til å fungere på winamp dessverre!, kun Toshiba sin egen spiller el Windowws Media Player. Litt digg med slik fjernkontroll på fester hvor man slipper og gå bort til PC-en for og skifte sang!!! http://www.toshiba-dm.com/cgi-bin/frameset...cts/models.html Satellite 5100-503 :wink: [ Denne Melding var redigert av: Mad Pestilence på 2002-10-11 14:57 ] Lenke til kommentar
Superbrain Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Prøv å installere Nimo codec-pack. Det bør gjøre susen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå