Isbilen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg ler, haha. Du må jo ha 0 peiling. 6312420[/snapback] Skal si vi er saklige i dag. Har jeg gjort noe for å fornærme deg siden du har slikt behov for å slenge med leppa? N70 er langt ifra midt på treet til sin årgang å være, faktisk er den super. Den holder koken enda. Om N70 er stor og stygg, hva faan er N80 da ? Den er jo ikke akkurat et glansbilde! 6312420[/snapback] Til sin årgang å være, ja. N80 er nyere. Nokia 6110 er også en rå telefon "til sin årgang å være". At N70 holder koken er jeg enig, i, jeg har aldri sagt at den er ubrukelig. Du forstår at meninger er subjektive, ikke sant? Jeg ga min subjektive mening om at N70 er en stygg telefon, for det synes jeg. Jeg kan være enig i at N80 ikke er noen blomsterbukett den heller, men noen hestelengder foran N70 er den uansett. Hvilke "overflødige" tillegsfunksjoner snakke du om ? Her er du ute å kjører Lada eller skoda. 6312420[/snapback] Igjen, du får plusspoeng for saklighet. Her mente jeg f.eks. Wlan, men når jeg sier "overflødig" på den måten om mobiler, er det for å sette det på spissen. Det er klart at det ikke er alle forunt å skjønne tonen i et innlegg hvis det ikke er overstrødd med smileyer, og du er definitivt ikke en av de heldige. Du har 0 grunner til å velge N70 framfor N80. Gi han en i det minste, å ikke propp han med faen. 6312420[/snapback] Jeg har opptil flere: Jeg synes N80 er en MYE penere telefon enn N70, som havner i et designmessig ingenmannsland. N70 er faktisk en av de minst pene telefonene jeg har sett noensinne. N80 er en fetere telefon med bedre funksjonalitet. Dobbelt så høy oppløsning på skjermen, 3 megapiksel-kamera (et prisbelønnet sådan), den håndterer opptil 4 GB minnekort (N70 klarer 1GB), bedre mp3-spiller, stereo-radio (N70 har kun mono) ... Ja, også var det Wi-Fi. Dette var 8 gode grunner, og jeg kunne fortsatt. Okei, seriøst. 1 vesentlig ting som N80 har som IKKE er overflødig og som ikke N70 har. Wi-Fi Dette er kanskje grunnen til at folk kjøper denne telefonen. N70 er ikke stor i forhold til N80. Den er DEFENETIVT ikke stygg i forhold til N80. N80 ser jo ut som et vrak fra 70 tallet. 6312420[/snapback] N80 er nesten halvannen cm kortere og 3 mm smalere enn N70. Den er tykkere, men det får den ikke til å se ut som det flaket N70 er. At jeg synes den er stygg er min subjektive mening som sagt, og du må gjerne mene noe annet. Da forbeholder jeg meg imidlertid retten til å synes du har dårlig smak, men jeg velger å gjette på at ditt standpunkt i denne saken er påvirket av at du selv eier en Nokia N70 og som enhver fanboy tar alle usaklige midler i bruk for å forsvare et valg han ikke er helt sikker på var riktig. Har jeg rett? Endret 15. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) @Neppe: Godt argument du kommer med der. Men leste en del tester ang N70 vs N80 og i alle kommer det frem at N70 er litt for plastic, litt knirkete (jeg vet ikke om det stemmer). Dessuten synes jeg det er attraktivt av N80 har WiFi og 3 mpix kamera. Størrelsen er ikke et så stort problem, da jeg er vant med Siemens SX1 fra før Dessuten er det kult å ha en telefon som ikke "alle" har. Prislappen på godt over 5K kan jo være litt avskrekkende på noen. Kommer tilbake med utførlig info om det viser seg at jeg har vunnet. Edit: Fint om folk på i denne posten kan være saklige og ikke la dette bli til en "Nokia N70-er-bedre-enn-N80-og-vice-versa-diskusjon". Det er selvfølgelig lov til å ha sin egen mening, men man bør også respektere andres. Igjen takk for alle svar som har kommet inn her. Edit: Snakka med Nokia idag, og ble fortalt at jeg får brev i posten i løpet av uka. Gir dere beskjed når det kommer Edit 2: Idag kom Nokia N80! Den er ikke så stor som alle sier, den er tvert imot liten og sexy . Endret 25. august 2006 av SN25P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå