McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fikk idag dette brevet: "Congratulations! You are one of the winner in the Nokia Trend Survey which means that you have won a new Nokia Mobile phone at your choice! To be able to chose the mobile phone, we would like to ask you to reply to this email and send us your real name and address. We will then send you a letter with more information about how to make the choice of the mobile phone. Please answer this email as soon as possible and we will be able to send you the mobile phone of your choice very soon. If you have any questions, do not hesitate contacting me. Best regards xxxxxxxxxx for Nokia Trend Survey xxxxxxxxxx Analytiker UnitedMinds 070-724 09 74" Tror dere dette er ekte? Det virker ganske seriøst på meg.... Håper på litt hjelp her Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Ok, nå skjønte jeg det Søkte på nummeret på internett, og fikk opp denne linken. Virker som en ganske seriøs side. Håper at det er ekte Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Alt han spør om er ditt navn og adresse, det er ikke mye svindel han kan få til med det. Hadde han spurt om personnummer, kontonummer og denslags hadde det nok vært en scam. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 @Isbilen: Det var det jeg tenkte jeg også. Iogmed at det er et telefonnummer, som viser seg å være til en tilsynelatende seriøs bedrift der, synes jeg det virker nokså greit. Flere synspunkter? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Har du i det hele tatt deltatt i denne undersøkelsen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Legg med mailen til en mail som du sender til Nokia. De vet vel om det er ekte eller ikke. =P Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er vist noe som heter Nokia Nordic Trend Survey. Har du meldt deg på der? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Syns det virker ganske seriøst jeg, men hadde nokk sport noen som vet mye om dette før jeg hadde svart åsså Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jeg var med i noe som heter Nokia Trend Survey for en stund siden, så det virker ganske sannsynlig. Dessuten sjekket jeg siden som stod listet opp i mailen, og det er et firma som jobber med slike "surveys". Hvis non har lyst til å ta en titt, så er linken: www.unitedminds.se. Takk for alle svar hittil! Edit: Sender navn og adresse nå. Har ingenting å tape uansett, tviler på at de vil sende meg en brevbombe :!: Endret 14. juni 2006 av SN25P Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kanskje de sender deg bakepulver... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kanskje de sender deg bakepulver... 6308393[/snapback] Eller en salami med E. Colli. Kan hende du får en donge med reklame da, men det er jo vel og bra for å tenne opp med Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 14 tegn = post slettet. Om folk lurte . Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Reklame idag sendes jo omtrent bare via mail, og den har de jo. Siden det står tydelig hvem som har sendt det og kontaktinformasjon, satser jeg på at det stemmer. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 *Følge med* Om du vinner misunner jeg deg virkelig Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis det viser seg at jeg vinner står valget mellom N70 og N80. Hvilken bør jeg velge? *glede seg* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Tror jeg ville gått for N80 før jeg har fått lest noen tester. Har prøvd N70, og den er stor og stygg. Dessuten ser det ut til at 80-en har en del stilige (men overflødige) tilleggsfunksjoner. N70 er litt midt-på-treet, men N80 profileres mer som en topptelefon. Les mer her: http://www.nokia.no/phones/n80/ Dessuten: http://www.amobil.no/nyheter/multimedia/n80_vant_pris/26486 Endret 14. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Hmmm... Etter det jeg har lest virker det mer som om N80 er den store og klumpete, men får se. Takk for linkene Isbilen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Stor og stygg, med hovedvekt på det siste. N70 er ikke mye pen. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Da er det bare å vente på svar.... Blir nok N80 på meg... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tror jeg ville gått for N80 før jeg har fått lest noen tester. Har prøvd N70, og den er stor og stygg. Dessuten ser det ut til at 80-en har en del stilige (men overflødige) tilleggsfunksjoner. N70 er litt midt-på-treet, men N80 profileres mer som en topptelefon. Les mer her: http://www.nokia.no/phones/n80/Dessuten: http://www.amobil.no/nyheter/multimedia/n80_vant_pris/26486 6309915[/snapback] Jeg ler, haha. Du må jo ha 0 peiling. N70 er langt ifra midt på treet til sin årgang å være, faktisk er den super. Den holder koken enda. Om N70 er stor og stygg, hva faan er N80 da ? Den er jo ikke akkurat et glansbilde! Hvilke "overflødige" tillegsfunksjoner snakke du om ? Her er du ute å kjører Lada eller skoda. Du har 0 grunner til å velge N70 framfor N80. Gi han en i det minste, å ikke propp han med faen. Da er det bare å vente på svar.... Blir nok N80 på meg... 6312251[/snapback] Okei, seriøst. 1 vesentlig ting som N80 har som IKKE er overflødig og som ikke N70 har. Wi-Fi Dette er kanskje grunnen til at folk kjøper denne telefonen. N70 er ikke stor i forhold til N80. Den er DEFENETIVT ikke stygg i forhold til N80. N80 ser jo ut som et vrak fra 70 tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå