Amon Amarth Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hmm, ja vi får se ann, jeg har starta en warrior og en prest, vi får se hva det blir til. Det som er så dritt er at alle som skal være med vil være druids.. Personelig vil jeg at vi skal ha: Warrior Prest Mage Hunter Druid/random 6312276[/snapback] Vurdér lock fremfor mage.. locks er undervurdert. 6321036[/snapback] nei, ikke når det er sånn at de skal kun spille sammen. Mage er krav for vann som vil senke nedetiden drastisk . 6321260[/snapback] Den gruppen har desidert det beste oppsettet spør du meg... begrunnelse? why should I bother... Lenke til kommentar
ReXeL Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 hehe.. høres ut som et morsomt prosjekt.. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hvordan går det egentlig? Ble det noe av det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 lurer jeg egentlig på jeg også. Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Jeg ville tro følgende oppsett er best: Priest - Healing Mage - Range DPS - Sheep Paladin - Off-tank Warrior - Main tank Rogue - Meele DPS - Stun Et annet oppsett: Priest Mage Mage Paladin Warrior Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå