Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 ganske godt fornøyd med det ja :D Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 gratulerer selv fikk jeg 5 i muntlig naturfag Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Grattis, skal ha matte muntlig imorgen. Men jeg har ikke skjønt hvordan det skal gå for seg. Kan du fortelle hvordan eksaminasjonen ble utført og hva slags type spørsmål du fikk? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gratulerer!! Må være en herlig følelse Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gratulerer så mye Fikk selv karakteren fritak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Grattis, skal ha matte muntlig imorgen. Men jeg har ikke skjønt hvordan det skal gå for seg. Kan du fortelle hvordan eksaminasjonen ble utført og hva slags type spørsmål du fikk? 6308303[/snapback] Vel... "eksaminasjonen" var at vi, to dager før selve eksamen, fikk en oppgave som vi selv trakk ut. Jeg fikk "ferieturen" hvor jeg skulle fortelle om en familie som reiser hvorhen jeg selv vil, og så skulle jeg prøve å ta med nesten all matte som jeg fant underveis.. f.eks: vei/fart/tid valuta klarte også å få med likninger med 3 ukjente, selv om jeg til å begynne med ikke skjønte stort av det.... må gi pappa (tidl. mattelærer) en god del av cred'en for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå