vizit Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Måtte bare le etter at jeg hadde leste gjennom denne tråden MobilFreak91 har du dårlig hukommelse eller er du bare rett og slett dum? Siden du spør det samme spørsmålet gjentatte ganger og du får svar, men du bare spør det samme om igjen.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 *host* han vil vel øke postcount i samme slengen. *host*. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nå har jeg vært på ferie, og denne tråden finnes fremdeles.... Det er utrolig at ikke en moderator har stengt denne tråden, siden trådstarter bare er ute etter høyere postcount. Eventuellt at han har problemer med å ta avgjørelser på egen hånd. Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Nå har jeg vært på ferie, og denne tråden finnes fremdeles.... Det er utrolig at ikke en moderator har stengt denne tråden, siden trådstarter bare er ute etter høyere postcount.Eventuellt at han har problemer med å ta avgjørelser på egen hånd. 6437479[/snapback] En god combo;) Nå kommer det sikkert til å komme opp 3-4 poster om hva postcount betyr Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Forhåpentligvis har MobilFreak91 fått svar på det han lurte på nå. Tråden stenges, og MobilFreak91 bes for framtiden om å lese svarene han/hun får før han/hun poster samme spørsmål på ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg