raysv Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei, Har fin liten erfaring med vmware, men har nå installert og testet det, kjører linux på hosten, og installert XP Pro som guest OS. Alt så ut som gikk helt strålende helt til jeg skulle begynne å installere litt div programmer, dvs de fleste programmene installerte og kjørte helt fint men kom borti et lite problem med cdromen. VMware installasjonen av Xp ville rett og slett ikke lese platene min, hvertfall ikke BF2 plata som er grunnen til at jeg har tenkt til å kjøre opp vmware. Veit ikke om dette kanskje kan ha noe med at SP2 ikke er installert? Noen som har hvert borti dette? Jeg hadde forøvrig også et problem med å få ventrilo til og kjøre, dvs programmet kjørte, men når jeg kjører den opp i VMware så får jeg bare at den ikke klarer å connecte til serveren (alt annet fungerer greit mot nettet av det jeg har testet) Så hvis noen som har vmware her inne, og kan fortelle meg om de har hatt disse probleme eller om det er jeg som må reinstallere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå