Gå til innhold

Spillverket.no: Bagatell i forhold til skjermbildesidene

Anbefalte innlegg

Dette er ikke noen stor sak, men jeg velger å ta det opp alikevel. kanskje kan det sammenliknes med å bruke paraply når det bare regner lett. Uansett. Når man er inne på gamer.no sine skjermbilder for spill så er jeg nødt til å scrolle ned for hvert nytt bilde jeg åpner opp. Også når jeg trykker neste. Det hadde gledet meg stort om den bare holdt seg sentrert på bildet.

Morro om noe kunne vært gjort med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden passer jo bedre blant de andre i "tilbakemeldinger". Jeg bruker IE, og har ingen av de problemene du har, thans. Likevel, det er noe jeg ikke liker med skjermbildene. De er da så forbanna små!!

6308082[/snapback]

Riktig. Tråd flyttes til Yilbakemeldinger Gamer.no

Snorre :)

Lenke til kommentar
Denne tråden passer jo bedre blant de andre i "tilbakemeldinger". Jeg bruker IE, og har ingen av de problemene du har, thans. Likevel, det er noe jeg ikke liker med skjermbildene. De er da så forbanna små!!

6308082[/snapback]

Hvis du vil se originalversjonen av et skjermbilde, så er du velkommen til å trykke på linken "se større versjon" rett over bildet :-)

Lenke til kommentar
Jo, kan godt hende denne tråden skulle vært plassert et annet sted. Bruker selv firefox, men det virker som det bare er jeg som har problemet. Da fikk vi i alle fall det oppklart.

6308129[/snapback]

Hvis du opplever at siden "spretter opp" så kan jeg ikke se andre forklaringer enn at du har skrudd av JavaScript. Skjermbildevisninga vår bruker AJAX-teknologi for å laste inn nye bilder, men hvis ikke du har JavaScript slått på, vil du i stedet laste siden helt på ny hver gang du klikker "neste".

Mitt råd er altså å sjekke om du har skrudd på JavaScript, eventuelt hvordan det fungerer i andre nettlesere.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jo, kan godt hende denne tråden skulle vært plassert et annet sted. Bruker selv firefox, men det virker som det bare er jeg som har problemet. Da fikk vi i alle fall det oppklart.

6308129[/snapback]

Jeg har samme problem, ganske irriterenes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...