Gå til innhold

Svart eller hvit Zen Vison:M?

Anbefalte innlegg

Gikk nettopp til noe impulsiv anskaffelse av en Creative Zen Vision:M. Butikken hadde på lager både svart og hvit, og etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for svart, men fikk beskjed om at jeg gjerne kunne bytte farge hvis jeg ombestemte meg.

Er hvitt et bedre valg enn svart med tanke på riper og flekker? Jeg er litt usikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gikk nettopp til noe impulsiv anskaffelse av en Creative Zen Vision:M. Butikken hadde på lager både svart og hvit, og etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for svart, men fikk beskjed om at jeg gjerne kunne bytte farge hvis jeg ombestemte meg.

Er hvitt et bedre valg enn svart med tanke på riper og flekker? Jeg er litt usikker.

6307475[/snapback]

Hvist du ikke tenker på riper og flekker, så er hvit helt klart lekkrest! Men det er jo en smaksak...

Lenke til kommentar
Word. Svart er anti-pod og jeg kan ikke fordra Itunes, så jeg er fornøyd med valget.

6309379[/snapback]

Anti-ipod?

ipod finnes i svart utgave også. ;)

creative sin mediasource suger no heftig om jeg skal si det selv, vet dog ikke om den brukes til vision:m da. Hadde vært best om man ikke hadde trengt noen drivere.

Men svart er bra valg, hadde nok valgt den selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...