Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gikk nettopp til noe impulsiv anskaffelse av en Creative Zen Vision:M. Butikken hadde på lager både svart og hvit, og etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for svart, men fikk beskjed om at jeg gjerne kunne bytte farge hvis jeg ombestemte meg. Er hvitt et bedre valg enn svart med tanke på riper og flekker? Jeg er litt usikker. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Gikk nettopp til noe impulsiv anskaffelse av en Creative Zen Vision:M. Butikken hadde på lager både svart og hvit, og etter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for svart, men fikk beskjed om at jeg gjerne kunne bytte farge hvis jeg ombestemte meg. Er hvitt et bedre valg enn svart med tanke på riper og flekker? Jeg er litt usikker. 6307475[/snapback] Hvist du ikke tenker på riper og flekker, så er hvit helt klart lekkrest! Men det er jo en smaksak... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Er mest opptatt av hva som kommer til å se verst ut etter en stund. Har en mistanke om at riper er mer synlige på svart, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Velg hvit. Jeg har selv svart, men jeg hadde ikke noe valg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg synes begge er pene, men det eneste jeg er ute etter her er hvilken som ser mest herpa ut etter et års bruk. Uansett, nå ble det den svarte. Dessuten er skjermen like blank på begge to, det er det viktigste. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Ja, det er jo skjermen som er viktigst i forhold til riper. Ville selv valgt svart siden hvitt fortsatt er iPod-aktig... Ikke a jeg har noe i mot iPod, men noe av poenget med denne spilleren er jo at den ikke er iPod da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Word. Svart er anti-pod og jeg kan ikke fordra Itunes, så jeg er fornøyd med valget. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Svart er jo mye finere enn hvit da. Jeg har selv svart med beskyttelse fra InvisibleShield så den ikke får riper. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Word. Svart er anti-pod og jeg kan ikke fordra Itunes, så jeg er fornøyd med valget. 6309379[/snapback] Anti-ipod? ipod finnes i svart utgave også. creative sin mediasource suger no heftig om jeg skal si det selv, vet dog ikke om den brukes til vision:m da. Hadde vært best om man ikke hadde trengt noen drivere. Men svart er bra valg, hadde nok valgt den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå