Ferchie Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Klarer bare ikke å like asiater babes.. Noen få unntak selvfølgelig.. Endret 15. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det var faktisk ikke bare asiatiske damer der.. Sjekk Kingston sine babes, de ser faktisk mer sydlandske ut Rasch - Hvem er det bilde av på avataren din? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 ati finner bedere babes enn de har hardware ser jeg her Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har ikke noe spesielt (kanskje tennene ) å utsette på de damene der. Ikke for beinete, ikke for lite å ta i. Enten liker man asiatiske damer, og generelt liker de som er avbildet, eller så gjør man ikke det. Jeg er heldig nokk til å vær av de førstnevnte så jeg synes dette var en flott artikkel. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Flotte jentene er da...kile kile ! Kjenner ei som jobber i MSI der nede,men er ei på bildet,travejenta Nag nag maggie ! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 kunne like gjerne verdt ComputerSEX i bilder denne artikkellen het... men men. prøver hun ati jenta å spise micen? Lenke til kommentar
kyre Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Ser fotografen sliter veldig med fokus på bildene... 6309849[/snapback] Virker som fokusen er på bakgrunden i alle bildene, skulle nesten tro fotgrafen var opptatt med andre ting. :p Jeg melder meg frivilig som fotograf neste gang Endret 17. juni 2006 av kyre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå