Hiber Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Jeg kjøpte for en stund siden nytt HK og alt var bare vell Men så kjøpte jeg ny ram og ville inn og stille i Bios men jeg kommer ikke inn i Bios. Pc'en bare stopper med svart skjerm og blinke med hvit "cursor" der biosen egentlig skulle ha komt fram HJEELP plx! Takker for all hjelp på forhånd..! Lenke til kommentar
02tom Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 HeiJeg kjøpte for en stund siden nytt HK og alt var bare vell Men så kjøpte jeg ny ram og ville inn og stille i Bios men jeg kommer ikke inn i Bios. Pc'en bare stopper med svart skjerm og blinke med hvit "cursor" der biosen egentlig skulle ha komt fram HJEELP plx! Takker for all hjelp på forhånd..! 6307257[/snapback] Har du tatt ut den nye rammen bare for å sjekke at ikke problemet ligger der? Lenke til kommentar
Hiber Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 ja jeg har prøvd med den gamle RAM'en type: Geil DDR 400 cl 2.5-8-4-4 og den nye RAM'en er type: OCZ Platinum Edition 2-2-2-5 (DDR400) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå