justinvernon Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! Jeg har dfi lanparty nf4 ultra-D, hvordan oppdaterer jeg bios'n? Trenger raske svar Lenke til kommentar
snarius Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Du kan jo sjå om du finn noko på heimesida til DFI. Når eg flasha min BIOS brukte eg WinFlash Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Nå skal det jo sies at winflash er mindre sikkert enn diskett/CD-rom mtp. feilflashing. Flasher du feil så får du korrupt BIOS, og da er det vanskelig å få flasha tilbake. Jeg tror DFI bruker det der AWDflash, er litt usikker. I så fall vil jeg tro du kan lage en oppstarts-CD med AWDflash og BIOS filen på. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Hvordan lager man en oppstart cd? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 er nok bare en cd du bruker under oppstart. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvis du har Nero er valget enkelt, der kan du lage en oppstarts-cd. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 må men laste ned noen filer for å ordne en oppstarts cd? hvordan fungerer en oppstarts cd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå