Jonhoo Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) For øyeblikket så har dere to måter å highlighte kode på: //SQL-kode her som forsåvidt fungerer meget bra og //Kode her som egentlig ikke gjør noe annet enn å sette koden inn uten hightlightning.. Er det mulig at dere gjør noe alá det som finnes på denne siden, så kan man bruke [code=språk], for eksempel , og da få PHP highlightning av koden.. Det ville vært veldig praktisk i mange sammenhenger. Jon(hoo) EDIT: En ting til.. [ code ] - taggen legger til en ekstra newline på starten av koden, det gjør ikke SQL... Endret 14. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Må si jeg støtter dette forslaget! Selv om en alltids kan benytte dedikerte programmer/nettsideløsninger til dette formålet, er det langt lettere dersom det var inkorperert i forumsoftvaren. I tillegg hadde bruken av slik syntaksuthevelse blitt langt mer konsekvent om det fantes en lettvint og nærliggende metode for sådant. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Noen moderatorer som kunne tenke seg å svare på dette? Sterk ønsket funksjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen moderatorer som kunne tenke seg å svare på dette? Sterk ønsket funksjon 6313348[/snapback] Så vidt så jeg vet så er det ingen moderator som kan se på dette, det må nok en admin til for å gjøre noe slikt Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Noen adminer som har lyst til å stikke nesa innenfor da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 En PHP tag med syntax highlight vil nok dukke opp etterhvert, om andre språk og dukker opp får vi se basert på aktivitet, en total omskriving som du nevner over her blir nok litt vel drøyt. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Men jeg tenker som så at det kanskje er mulig å bruke pastebin.. Må da være en enkel måte å integrere det på.. Du finner sourcecode til pastebin på http://pastebin.com/pastebin.php?help=1 litt nede på siden.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Er det ikkje HTML-koding her og? <!-- Test --> Joda, visst er det det! Eigen highlighting for CSS hadde vore greit å ha på webdesign-forumet *hint hint* Endret 16. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 pastebin tar så vidt jeg husker både HTML, CSS og PHP (og alt mulig annet ^^) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Ellers har vel UltraEdit en god del moduler som kan lastes ned for støtte til alle slags språk, det kan kanskje være en idé å se hvor lett disse kan inkluderes som en løsning her? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Mm. Det finnes mange muligheter som burde være mulige å implementere Håper på positiv respons fra en administrator.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Håper på positiv respons fra en administrator.. 6327312[/snapback] Det må du neppe forvente.. "De har mye å gjøre om dagen" er et svar vi begynner å bli vandt med. Dette er litt synd, for vi har mange konstruktive forslag som fremmes ganske ofte som kan gjøre forumet enda litt bedre enn det det er. Jeg har også hørt rykter om at ekstra arbeidskraft i admin/drift-delen ikke er aktuelt på en stund, men dette burde absolutt revurderes imo. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 heh, administratorer Skulle gjerne hjulpet til jeg, men holder på med et annet stort prosjekt for tiden.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 For de som ikke har sett testlinken min: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=591176 At et system gjør jobben hjelper ikke for det betyr ikke at bare kan legge inn koden i forumet så funker det, samtidig er det ikke bare å kaste inn open source kode i lukket kode systemer Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 neida, men da har dere ihvertfall noe å jobbe utifra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg