Gå til innhold

Hvorfør ikke smileys på nye nokia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er N71 en Series 60-telefon så jeg er ikke sikker på om det funker på samme måte å skrive meldinger som på en Series 40-telefon. På min 6230 holder det i alle fall å trykke to ganger på *-tasten når jeg skriver meldinger for å få fram smileyene jeg kan velge mellom. Du kan jo prøve det, men jeg vet ikke om det funker.

Hvis du tenker på smileys som denne; :), så kan man ikke putte smileys av den typen inn i en melding på en Nokia-telefon. Du kan bare bruke denne typen: :-). Denne type smileys (:)) funker bare på SE-mobiler.

Nå er N71 en Series 60-telefon så jeg er ikke sikker på om det funker på samme måte å skrive meldinger som på en Series 40-telefon. På min 6230 holder det i alle fall å trykke to ganger på *-tasten når jeg skriver meldinger for å få fram smileyene jeg kan velge mellom. Du kan jo prøve det, men jeg vet ikke om det funker.

Hvis du tenker på smileys som denne; :), så kan man ikke putte smileys av den typen inn i en melding på en Nokia-telefon. Du kan bare bruke denne typen: :-). Denne type smileys (:)) funker bare på SE-mobiler.

6307454[/snapback]

På Nokia 6280 ligger det inne mange forskjellige smileys som disse feks: :!: :mad::dribble::cool:

På nyere Nokia, som 6131 og 6280 er det en egen Smileys-meny som gir grafiske smileys slik man ser på SonyEricsson sine telefoner.

-snubbel

6307574[/snapback]

Enda et lite argument for å bytte ut min snart utgåtte 6230 :p

6307643[/snapback]

Takk for svar. Har en 6230, 6230I og en 8800 fra før og disse har jo fordefinerte smileys, men det har ikke N71. Det må da være mulig å oppgradere for å få disse? Tar jo 3 ganger så lang tid å lage egne smileys :-)

Takk for svar. Har en 6230, 6230I og en 8800 fra før og disse har jo fordefinerte smileys, men det har ikke N71. Det må da være mulig å oppgradere for å få disse? Tar jo 3 ganger så lang tid å lage egne smileys :-)

6311588[/snapback]

Tar 3 ganger så lang tid å velge smileyer fra menyen enn å lagre de i ordboken og f.eks. taste 11 for :) eller 17 for :p osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...