MrBjoern Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jobber med et skoleprosjket som skal leveres i morgen om nemi. (Eller framføring da) Lurer derfor ikke på sånne småting som hvor man kan lese Nemi osv. Ser vel mer etter hvor gammel er serien, hvor gammel er Nemi, når kom det første bladet om Nemi osv. Vis noen har noen gode linker er det også helt topp. (Har søkt litt på google også) Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fakta om serien:Tegnes og skrives av Lise Myhre. Dukket først opp som Den Sorte Siden i Larsons Gale Verden #7 1997 (se debuten her). Skiftet navn til Nemi for å unngå forveksling med Franquins Sorte Sider. Debuterte som eget blad januar 2003 (se den første forsiden her). I 2004 hadde bladet et gjennomsnittlig opplag på 46,287 eksemplarer, og i Norge er det bare Donald Duck & Co. og Pondus som selger flere seriehefter. Første bok på norsk kom i november 2004, første bok på svensk kom i 2003. Fakta om figuren: Etternavn: Montoya (oppkalt etter Inigo Montoya fra The Princess Bride) Adresse: Drageveien 66, Oslo Alder: 20-something Stjernetegn: Skorpionen Øyenfarge: Blå Hårfarge: Svart. Om dette er den opprinnelige fargen kjennes ikke Særlige kjennetegn: Drage-tatovering på skulderen Jobb: Det varierer. Har blant annet hatt en del butikkjobber (i leketøysbutikk, kleshandel og musikkforretning), sittet barnevakt og drevet med grafisk design. Sivilstand: Singel Hentet fra denne siden. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 oki, tusen takk. Skal se hva jeg får rota sammen til i morgen... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Bare hyggelig. Lykke til. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 nemi er så kos 6320182[/snapback] Var... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 jaja, jeg fant nå litt om nemi da... og prosjektet er framført (og jeg tror det gikk sånn passe bra, vis du ser bort ifra at de andre på gruppa ikke gadd og jobbe) Ellers: Takk for tipset om siden Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 nemi er så kos 6320182[/snapback] Var... 6323299[/snapback] Nemi har mistet litt av sjelen. Men er fortsatt kos. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 nemi er så kos 6320182[/snapback] Var... 6323299[/snapback] Nemi har mistet litt av sjelen. Men er fortsatt kos. 6346211[/snapback] Sist jeg kjøpte det så var det rett og slett dritkjedelig (Nemi altså, ikke biseriene). Men Lenore var tilbake, det forbauset meg litt, samtidig som jeg ble glad. Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 nemi er så kos 6320182[/snapback] Var... 6323299[/snapback] Nemi har mistet litt av sjelen. Men er fortsatt kos. 6346211[/snapback] Sist jeg kjøpte det så var det rett og slett dritkjedelig (Nemi altså, ikke biseriene). Men Lenore var tilbake, det forbauset meg litt, samtidig som jeg ble glad. 6346350[/snapback] ganske enig, først var det sjel i nemi. bladene om ulver vakre dikt, virket som om lise var i en interessant periode. helt helt helt i begynnellsen var det litt kjedelig også, men så ble det bra , men etter pyramidebladet har ting begynt å forandre seg, synd for en så bra serieskaper , elsker biserienne utrolig! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ja, bladet om ulver var genialt. Beste jeg har lest av Nemi.. Lenke til kommentar
aem95 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 jeg trenger også hjelp!! har en oppgave om nemi til i morgen. jeg skal vurdere tegningene og virkemiddelbruken og litt forskjellig... noen forslag om virkemidler og kjennetegn ved tegneserien nemi!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå