Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) HL2:Smod er en tulle-mod som legger til fult av morsomme ting i HL2 som f.eks - Nye våpen (Kar98K, Spade og Tryllestav for å nevne noen :!: ) - F.E.A.R lignenede slow motion - Spark funksjon - mye,mye mer MOD'en lastes ned her: http://www.geocities.jp/faster_down/smod_b...smod36_full.zip 36b patchen er her: http://www.geocities.jp/faster_down/smod_b...mod36b_diff.zip For å installere MOD'en tar du mappen i ZIP-arkivet å legger den i: C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\Sourcemods Når du er ferdig vil det se sånn ut: C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\Sourcemods\Smod (Patchen kopieres bare over de gamle filene) Her er en liste over console commands som kan brukes i Smod (krever sv_cheats 1) - impulse 101 (alle våpen) - r_btscreffect (gir motion blur effekt i SlowMo) - exec gore extreme (sier seg selv) - exec level_smod (vanskeligste vanskelighetsgrad) - exec performance_highspec (for mer kraftige PC'er) finnes flere men det får dere eksperimentere med selv og til slutt, noen videoer: http://media.putfile.com/Smod-Video/640 http://media.putfile.com/Shut-up-ffs EDIT: sorry skrev feil på hvor den skulle innstalleres, rettet opp nå Endret 14. juni 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
McKack Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Aaaah... Sparking, noen må jo bare lage Duke Nukem MOD til HL2 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Klarte næmmen ikke legge inn jeg.. =/ Skjønner ikke.. Hmm Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 i Zip arkivet er det ei mappe som heter Smod, den kopierer du til C:\Programfiler\valve\steam\steamapps\sourcemods mappa. hvis du har steam mappa en annen plass erstatter du bare C:\ med feks D:\ osv. i 36b patchen er det også ei mappe som heter Smod, kopier den i samme mappa som nevnt over og velg ja på at du vil skrive over noen filer. og du må restarte steam for at Smod skal komme opp i my games lista Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Akkurat det jeg har gjort! =/ Hmm.. Merkelig.. JAja, får bare prøve videre.. Hmm Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) det var rart funka for meg skal komme opp i steam som Half-Life 2 SMOD (du har HL2 ja? ) kan hende MOD'en bruker content fra HL2:DM, er ikke sikker søkte på google og fant ut at det kansje går vis du restarter steam flere ganger, høres dumt ut men det er vel verd et forsøk Endret 14. juni 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe, jepps=P Har HL2 ja.. Hmm.. Får bare søke litt rundt og se da.. Mvh, Janse Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 legger til en map som er veldig artig å teste MOD'en på bare legg bsp fila i maps mappa i Smod folderen og AIN fila i graphs mappa enjoy Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Aaaah... Sparking, noen må jo bare lage Duke Nukem MOD til HL2 6306952[/snapback] Mener noen begynte på en mod, men den ble avsluttet da 3D Realms (eller hva de som laget Duke Nukem heter) fant ut om den Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 ja det ligger i post #10, blei trippelpost fordi internette klikka :!: for å spille på mappet skriver du: map combineonslaught i console Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Utrolig fet mod Digger saksene og PSP våpenet Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Så ut som en mod der man kan sparke folk... Nei, da spiller vi heller gerry's mod - der man skal lage ting som flyr. Faen det er så utrolig moro i LAN Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Smod hadde vært bra på LAN det å hvis det var en multiplayerversjon av det men garrys mod duger da det Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 En blanding av smod og gmod hadde vært genial! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 smod skal prøves, må først pre-loade HL2 i steam først Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det andre som har problemer med slow-motion-effektene? Hos meg skjer alt like fort i slo-mo som ellers.. Kommer bare litt andre lyder. Skjedde hos en annen som prøvde modden på sin PC også. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det andre som har problemer med slow-motion-effektene? Hos meg skjer alt like fort i slo-mo som ellers.. Kommer bare litt andre lyder. Skjedde hos en annen som prøvde modden på sin PC også. 6347894[/snapback] Samme problem. Men hos meg fixer det seg etter at jeg spiller litt. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 tror du må ha sv_cheats på 1 for at SlowMo skal fungere ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå