Maroder_S Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Panasonic har utvidet sin Toughbook-serie, som består av bærbare PC-er som tåler røff behandling. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvilket skjermkort er det i den? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Siden det ikke er oppgitt går jeg ut fra at det er vanlig integrert Intel-grafikk. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hvilket skjermkort er det i den? 6307357[/snapback] Sikkert integrert ja, men så spiller det mindre rolle mtp grafikk ytelse i dette segmentet. Navnet sier det "ThoughBook". Fokus er på andre ting enn grafikk. Uansett synes jeg det er rart at de ikke har satset på en SSD, eller flash minne. Med flash minne kunne os og alle viktige filer vært på flash, noe som ville minsket strømforbruket ytterligere, og så ville det vært både raskere respons og tåle mer. Hardisker tåler ikke allverdens før de gir seg, vibrasjonsdemping eller ikke. Men det er vel et spørsmål om pris kanskje? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er nok bare ett par bærvare som har Flash disk, og ingen masseproduserte, så jeg tror det er litt tidlig. Men disse bør bli blant de første med sånn disk. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Intel® 945GM graphic controller, UMA (unified memory architecture) up to 128MB Direkte utdrag fra efront.no som er leverandøren i Norge. http://www.efront.no/index.php?option=cont...ask=view&id=227 Lenke til kommentar
Aleksander Eide Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Lurer på om de bruker Mel-Spec komponenter i disse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå