trulsta Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Da kom jeg visst opp i Engelsk, skal holde et foredrag i morgen :S Temaet var ikke verre enn: "Storbritannia og verden". Tenker på å ta med deres kulturelle betydning i dag (film, musikk etc), samt snakke en del om kolionitida, hvor de hadde massevis av kolonier..EU må også med, og problematisere litt om de har mistet litt av makten, og hvordan de er i forhold til USA. Krigen mot terror sammen med USA bør vel også trekkes inn.. Noen som har flere forslag? Ikke minst forslag til problemstilling Edit: endret topic. se siste post. Endret 14. juni 2006 av trulsta Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Tja, du kan vel kanskje snakke litt om hvordan Storbritannia alltid har distansiert seg litt fra resten av Europa. Stikkord: *"The Reluctant Bride" * Euroscepticism Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har nå fått lagt ut en disposisjon over hva jeg har tenkt å ta med. Ville satt pris på tilbakemeldinger/kritikk/.Lurer på om jeg går dypt nok inn i stoffet blant annet..? Disposisjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå