Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Bokmerker finnes under: legg til innhold > mine ting Lurer på hvorfor man ikke kan legge til javascript programmer/widgets/gadgets den norske versjonen. Man kan jo bruke dem i den norske versjonen vis man først bruker Google.com/ig til å legge dem til med. Endret 14. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm, er jeg blind eller er det ingen mulighet til å legge til header fra feks, 10 siste mail fra gmailboksen? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hmm, er jeg blind eller er det ingen mulighet til å legge til header fra feks, 10 siste mail fra gmailboksen? 6307154[/snapback] Ser ut som det er maks 9 slik jeg ser det Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hmm, er jeg blind eller er det ingen mulighet til å legge til header fra feks, 10 siste mail fra gmailboksen? 6307154[/snapback] Ser ut som det er maks 9 slik jeg ser det 6308408[/snapback] Det jeg mente var gmail i det hele tatt? edit:Hmm, fant ut at siden jeg hadde den norske versjonen av google oppe fikk jeg bare noen ekstremt få valg å legge til(deriblant manglet gmail...). Ved å bruke google.com kom det plutselig opp en hel haug med ekstra ting. Endret 14. juni 2006 av Vice Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Synes det manglet noen byer der? Lenke til kommentar
andgob Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mulig å legge inn dagens pondus-striper fra db.no der tro? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Mulig å legge inn dagens pondus-striper fra db.no der tro? 6310380[/snapback] Jeg fant dessverre ingen norske RSS-feeds for Pondus, men du kan jo alltids legge en link til tegneserien: http://www.dagbladet.no/tegneserie/pondus/ Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 likte detta utrolig bra jeg Nye hjemmesiden min.. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Min også, bare å legge til rss feeds fra hvilken som helst side... Dette var virkelig nyttig for meg Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er helt enig i at tiden det tar å laste siden er viktigere enn utseende om det skal fungere som en startside, men det betyr jo ikke at sida må være stygg! :-) De kunne med fordel latt et par designere laget et bedre stilsett til den sida. www.netvibes.com er knallbra samtidig som den ser bra ut! Den bruker dog 2-3 sekunder på å laste ferdig på maskina min. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tsk, kven trenge heimeside. Bruk Opera, start med blank og gå innpå dine favoritt sider med eingang. Perfekt. Men so klart bra tiltak av google. Minte litt om det MS driv med på si www.live.com side men. Ps, den siden funker ikkje optimalt i Opera. Synts personlig at MS har beidre design på dette ein google. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Synts personlig at MS har beidre design på dette ein google. 6316233[/snapback] Bedre design, men live.com tjenesten til Microsoft tar evigheter å laste inn. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Ser på bildet på forsiden at den værvarslingen viser bilde for flere dager, hvordan ordner man det, jeg har bare fått til i dag, noe som i og for seg er litt uinteressant, i og med at jeg bare kan se ut vinduet for å sjekke det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå