Gå til innhold

Google-hjemmeside i ny versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å bli lei denne simplify opplegget til Google. Vil ha gloss og annet shit jeg. Ikke noe som ser ut som det var laget på begynnelsen av 1980 :!:

6306631[/snapback]

Enig, greit nok; det skal være enkelt, men dette er for enkelt synes jeg... Dårlig jobb design-messig. Eneste siden med litt gloss design Google har laget er vel www.joga.com i sammarbeid med nike.

Lenke til kommentar
Hvordan kan andre sider bli med? F.eks hvis dere vil ha ting fra min side på framsiden deres...?

6306875[/snapback]

Da må du lage en egen RSS-feed og linke til denne RSS-feeden via Legg til innhold -> Opprett en del.

Ellers synes jeg tilpassingsfunksjonaliteten var meget interessant. Absolutt en side jeg setter i favoritter.

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei denne simplify opplegget til Google. Vil ha gloss og annet shit jeg. Ikke noe som ser ut som det var laget på begynnelsen av 1980 :!:

6306631[/snapback]

Er det noe jeg hater er det sånne pene sider som tar evigheter å loade.

Det er greit nok på sider som jeg ikke bruker mye. Men sider som jeg besøker flere ti talls ganger på 5-10 min. som f.eks. denne søke-/starsidetjenesten, syns jeg bør komme opp lynraskt på skjermen.

Noe kunne Google forbedret den enda litt mer sånn at den kom enda raskere frem, men det er i vært fall mye bedre enn Live.com tjenesten som tar evigheter å loade.

Lenke til kommentar

Veldig smarte løsninger google kommer med. Men det ser absolutt ikke appelerende ut for meg ihvertfall! Nå handler jo kanskje ikke google om design heller da, men jeg synes de burde ha satset litt mer på flott design. De hadde nok tjent litt mer på det på den måten tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...