Gunn@r Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Etter windows-oppdateringene (som kom idag, 14.6.06) var blitt installert og maskinen ville ha en boot, og etter jeg hadde logget meg på fikk jeg opp denne meldingen: (i den øverste menylinjen) explorer.exe - Ugyldig bilde (selve feilmeldingen) Programmet eller DLLen c:\windows\system32\BROWSEUI.dll er ikke et gyldig Windows-bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten. Er det noen som kan hjelpe? For æ forstår ikke hva som er galt....jeg installerte liksom bare oppdateringene Endret 14. juni 2006 av nilsrune Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Fikset problemet Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kan være en ide å fortelle hvordan du fikset det i tilfelle andre får samme feilen? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 jeg tok rett å slett bare å kopierte filen BROWSEUI.dll som ligger under c:\windows\system32 fra en annen PC og til min PC. Og etter det var alt bare greit igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå