DesertGlow Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har oversikt over hvilke skjermkort som har dual-link DVI? Vurderer en 30" Dell... Er det alle i 7000-serien, eller bare topp-kortene? Er det eventuelt noen relativt billige kort som har det, eller kanskje noen uten vifte? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 jeg anntar at du ikke skal spille? jeg tror ikke det er noen lister, men en del kort har det tror jeg, jeg mener mitt kort har det, om enn bare på den ene porten (6800 Ultra) men så bruker jeg CRT skjerm da... Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som har oversikt over hvilke skjermkort som har dual-link DVI? Vurderer en 30" Dell... Er det alle i 7000-serien, eller bare topp-kortene? Er det eventuelt noen relativt billige kort som har det, eller kanskje noen uten vifte? 6306425[/snapback] Tja... Vil anbefale XFX sitt GeForce 7600GS. Der har du to dual-link DVI plugger, og kortet er pasivt kjølt. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Glimrende, nå er vi i gang her Så kommer neste spørsmål: Jeg har to datamaskiner jeg bruker til daglig, og Dells 30" har bare én kontakt. Er det noen som har noen ideer på en enkel og rimelig måte å få til å koble to datamaskiner til én skjerm på, som inkluderer støtte for dual-link DVI? Eller er det bare noe en kan få til i drømmeland? Har sett på noen KVM-svitcher, og det ser ikke utpreget lovende ut... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 det skal visst være en løsning som tillater at skjermbilde sendes over en nettverkskabel, ellers, så kan du jo kjøpe deg et par brytere og trekke frem loddebolten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå