abene Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Google slipper i dag en ny funksjon i det populære bildeprogrammet Picasa. Nå kan du dele bildene dine med andre på nettet. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg ville aldri brukt det, med tanke på at "myten" om at google logger alt du gjør, på alle deres tjenester. Same at de aldri faktisk sletter det du sletter. Mer info her (ja jeg vet det er dårlig navn på siden). Kanskje jeg bare er paranoid, men men. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Virker som en bra tjenest. Er det noen som har invitasjon? Fikk veldig lyst til å prøve tjenesten. Selv om det sikkert finnes mange andre bildetjenester der ute virket det som denne var litt enklere å bruke og publisere bilder med siden man kan bruke Picasa hele veien. Endret 14. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 "Picasa Web Albums is a limited test. If you fill in your Gmail username below, we'll send you an invitation ‐first-come, first-served." Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Denne tjenesten høres veldig god ut og vil gjøre både backup og fremvisning av bilder andre steder enn hjemme mye lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå