Gå til innhold

Hva er DOTA i WC3: FT?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg spiller litt Warcraft 3: Frozen Throne... Når jeg går inn på Custom games ser jeg masse games med navn som "Dota" og "Dota Allstars" osv. osv.

Men hvis jeg prøver å gå inn på en av de blir jeg bare kicket med en gang, jeg får ikke lastet det ned. Så kan noen forklarere meg hva slike games går ut på, og hvor jeg kan skaffe meg de? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mappet finner du på dota-allstars.com. Mappet går ut på at du velger deg en helt først og fremst. Det er vel rundt 70 å velge mellom nå, og alle er rimelig unike. Level 25 er max level. Du skaffer penger ved å drepe fiender eller neutral creeps. Du får en god del mer for å drepe motstanderens helter. Når en helt dør tar det tid ettersom level på helten.

 

Det viktigste er å overleve best mulig, håve inn mest XP og penger, for så å kjøpe items og mose motstanderen. For så å ta seg inn i basen og ødelegge hovedbygningen mens de er døde. Det skal noen tårn til for å komme frem, og den tåler en god del. Så ikke regn med å få tatt den på første pushet.

 

Det er forresten 3 lanes til basen. Hver bestående av 3 tårn, og du må ødelegge det ytterste tårnet før du kan gå løs på neste, så du må slåss deg innover. Og nå og da spawner det grupper med creeps som labber nedover lanen og stopper når de finner noe å slå på.

 

Begynn med litt seige helter i begynnelsen og prøv så godt du kan og ikke dø. Noen seige helter: Panda Brewmaster, Leviathan, Bradwarden, Doombringer.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Mappet finner du på dota-allstars.com. Mappet går ut på at du velger deg en helt først og fremst. Det er vel rundt 70 å velge mellom nå, og alle er rimelig unike. Level 25 er max level. Du skaffer penger ved å drepe fiender eller neutral creeps. Du får en god del mer for å drepe motstanderens helter. Når en helt dør tar det tid ettersom level på helten.

 

Det viktigste er å overleve best mulig, håve inn mest XP og penger, for så å kjøpe items og mose motstanderen. For så å ta seg inn i basen og ødelegge hovedbygningen mens de er døde. Det skal noen tårn til for å komme frem, og den tåler en god del. Så ikke regn med å få tatt den på første pushet.

 

Det er forresten 3 lanes til basen. Hver bestående av 3 tårn, og du må ødelegge det ytterste tårnet før du kan gå løs på neste, så du må slåss deg innover. Og nå og da spawner det grupper med creeps som labber nedover lanen og stopper når de finner noe å slå på.

 

Begynn med litt seige helter i begynnelsen og prøv så godt du kan og ikke dø. Noen seige helter: Panda Brewmaster, Leviathan, Bradwarden, Doombringer.

 

Lykke til  :thumbup:

6306293[/snapback]

 

Masse takk :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Mappet finner du på dota-allstars.com. Mappet går ut på at du velger deg en helt først og fremst. Det er vel rundt 70 å velge mellom nå, og alle er rimelig unike. Level 25 er max level. Du skaffer penger ved å drepe fiender eller neutral creeps. Du får en god del mer for å drepe motstanderens helter. Når en helt dør tar det tid ettersom level på helten.

 

Det viktigste er å overleve best mulig, håve inn mest XP og penger, for så å kjøpe items og mose motstanderen. For så å ta seg inn i basen og ødelegge hovedbygningen mens de er døde. Det skal noen tårn til for å komme frem, og den tåler en god del. Så ikke regn med å få tatt den på første pushet.

 

Det er forresten 3 lanes til basen. Hver bestående av 3 tårn, og du må ødelegge det ytterste tårnet før du kan gå løs på neste, så du må slåss deg innover. Og nå og da spawner det grupper med creeps som labber nedover lanen og stopper når de finner noe å slå på.

 

Begynn med litt seige helter i begynnelsen og prøv så godt du kan og ikke dø. Noen seige helter: Panda Brewmaster, Leviathan, Bradwarden, Doombringer.

 

Lykke til  :thumbup:

6306293[/snapback]

 

 

Koster det noe og spille dette på battle.net?? jeg har warcraft ROC.

Lenke til kommentar

dota er ustyrlig festlig.

 

Men er endel kjøtthau som spiller og blir for grinete om du har litt uflaks eller ikke sitter inne med all kunnskapen. (Les: "OMFG U R NOOB")

 

5v5 spillere som oftest, kommer ann på hva hosten setter opp, men så har det seg at det er alltid noen som blir sinna/grinete og stikker ifra kampen når alt er teit, så det blir fort satt opp banlists på hvem som leaver så prøv å hold ut hele kampen.

 

Så er det fun fun fun, spesielt om du spiller på lag med masse venner. :love:

Lenke til kommentar

Overrasker meg faktisk at mange som spiller World Of Warcraft ikke har hørt om DOTA. for hvis du sjekker ut siden som ble lagt ut på en av disse postene, Dota-allstar og sjekker forumet, så ser du fort at det er ganske så populært. Det kan også være kjekt å lese igjennom noen av de guidene til de forskjellige heltene, og se hva du burde bygge opp hos helten din. Har ikke spilt det så veldig mye. Har spilt det mest på middels lan. Men er utrolig gøy. Og kampene kan holde ut veldig lenge.

 

Er vist egne DOTA ligaer om jeg ikke tar helt feil, rett meg hvis jeg tar feil.

PS: er ikke han Butcher ganske seig å da? han ser jo helt jævlig ut, liker det ene chain angrepet hans;)

Lenke til kommentar
Overrasker meg faktisk at mange som spiller World Of Warcraft ikke har hørt om DOTA. for hvis du sjekker ut siden som ble lagt ut på en av disse postene, Dota-allstar og sjekker forumet, så ser du fort at det er ganske så populært. Det kan også være kjekt å lese igjennom noen av de guidene til de forskjellige heltene, og se hva du burde bygge opp hos helten din. Har ikke spilt det så veldig mye. Har spilt det mest på middels lan. Men er utrolig gøy. Og kampene kan holde ut veldig lenge.

 

Er vist egne DOTA ligaer om jeg ikke tar helt feil, rett meg hvis jeg tar feil.

PS: er ikke han Butcher ganske seig å da? han ser jo helt jævlig ut, liker det ene chain angrepet hans;)

7195972[/snapback]

 

Butcher aka. Pudge ja, stjælt hookshoten til Link på Zelda han.

Finnes reglemang som man lese igjennom også btw.

Abuses og slikt, f.eks tror det er en abuse med chainshoten hans som ikke er lov, gjennom et område med skog eller noe. :hmm:

Lenke til kommentar
Overrasker meg faktisk at mange som spiller World Of Warcraft ikke har hørt om DOTA. for hvis du sjekker ut siden som ble lagt ut på en av disse postene, Dota-allstar og sjekker forumet, så ser du fort at det er ganske så populært. Det kan også være kjekt å lese igjennom noen av de guidene til de forskjellige heltene, og se hva du burde bygge opp hos helten din. Har ikke spilt det så veldig mye. Har spilt det mest på middels lan. Men er utrolig gøy. Og kampene kan holde ut veldig lenge.

 

Er vist egne DOTA ligaer om jeg ikke tar helt feil, rett meg hvis jeg tar feil.

PS: er ikke han Butcher ganske seig å da? han ser jo helt jævlig ut, liker det ene chain angrepet hans;)

7195972[/snapback]

 

Butcher aka. Pudge ja, stjælt hookshoten til Link på Zelda han.

Finnes reglemang som man lese igjennom også btw.

Abuses og slikt, f.eks tror det er en abuse med chainshoten hans som ikke er lov, gjennom et område med skog eller noe. :hmm:

7195975[/snapback]

 

Ja kan godt hende det. Har aldri spilt det på nett. Men hva er det som er så galt med det da? Har jeg lite helse,kan du jo gjemme og løpe unna siden den har 200MS eller noe sånt:(

Husker første gang jeg spilte med han, så brukte jeg poison greia,men viste ikke hvordan jeg skulle få den av, daua noen ganger før jeg fant den ut;) Hva heter den dragegreia igjen?

 

Hmm vurderer å kjøpe WC bare for å prøve DOTA igjen;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...