eracerit Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hei Er det noen som vet hvordan jeg kan få min OKI B4100 til å fungere i ubuntu. Er ganske ny på linux, la det inn i går. Jeg så igjennom printerlista i ubuntu, men jeg fant den ikke der. Leste også på linuxprinting.org, men ble ikke særlig klokere av det. Håper noen kan hjelpe meg Mvh eracerit Endret 14. juni 2006 av eracerit Lenke til kommentar
J_L Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei Er det noen som vet hvordan jeg kan få min OKI B4100 til å fungere i ubuntu. Er ganske ny på linux, la det inn i går. Jeg så igjennom printerlista i ubuntu, men jeg fant den ikke der. Leste også på linuxprinting.org, men ble ikke særlig klokere av det. Håper noen kan hjelpe meg Mvh eracerit Har samme skriver som skulle brukes i Fedora. Sendte mail til Oki som skrev Oki B4100 var en GDI skriver og ikke kunne brukes i Linux Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Et søk på Google :OKI B4100 +linux? Fra et tysk forum: "Ok! Ich hab die Lösung! Der Oki B4100 läuft mit den Treibern vom HP LaserJet1100" Håper han har rett da! Lenke til kommentar
eracerit Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Et søk på Google :OKI B4100 +linux?Fra et tysk forum: "Ok! Ich hab die Lösung! Der Oki B4100 läuft mit den Treibern vom HP LaserJet1100" Håper han har rett da! 6310832[/snapback] Nå prøvde jeg det, og den skrev ut, men det gikk da unektelig tregt innen den skrev ut, flere minutter etter at jeg trykte på skriv ut, så kommer siden. Det som kommer ut ser ut til å være bra. Ser vel ut til at jeg må bruke denne driveren inntil jeg finner noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå