zaasa Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei! skal ta teoriprøven for lettmotorsykkel snart, men virkelig problemer med å finn sider på nett som jeg kan teste meg på. jeg har funnet moped og bil, men ikke altså ikke lettMC. er det noen som vet om noen sider på nett som har det? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 det står så mange steder her at det skal være ganske unødvendig å spørre om det. gå på bil også let. det er så mange som har spurt om det samme| Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Nå bruker vel LettMotorsykkel Bil og Motorsykkelteori? Så er vel bare å pugge på de 2. Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) det står så mange steder her at det skal være ganske unødvendig å spørre om det. gå på bil også let. det er så mange som har spurt om det samme| 6323213[/snapback] ja siden du er så jævlig geni, så kan du vel gi meg noen da?! Endret 18. juni 2006 av zaasa Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg er geni vett <3 http://www.tg06.info/teori/ (MC) www.teoriproven.no (bil) www.prove.no (Moped) Du finner mer rundt i forumet hvis du leter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå